جامعه عاری از فساد با سلامت اداری پدیدار می‌شود

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، ۲۰ شهریورماه در آیین تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمان با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه عاری از هرگونه فساد باشد حتماً باید در وهله اول دستگاه اجرایی سالمی داشته باشیم، گفت: کسانی که به‌عنوان خدمتگزار انتخاب می‌شوند باید […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، ۲۰ شهریورماه در آیین تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمان با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه عاری از هرگونه فساد باشد حتماً باید در وهله اول دستگاه اجرایی سالمی داشته باشیم، گفت: کسانی که به‌عنوان خدمتگزار انتخاب می‌شوند باید انسان‌های سالمی باشند تا بتوانند سلامت را در دستگاه خود حاکم کنند.

رئیس کل دادگستری کرمان افزود: سلامت دستگاه‌های اداری و اجرایی جز با نظارت حاصل نمی‌شود و این ساز و کار در اصل ۱۷۴ قانون اساسی پیش‌بینی شده و نظارت و بازرسی بر فعالیت‌های سه قوه و همه دستگاه‌های اجرایی را سازمان بازرسی برعهده دارد.

حمیدی ضمن قدردانی از اقدامات بازرس سابق استان کرمان در حوزه نظارت و راهنمایی مدیران است، گفت: هرچه نظارت‌ها بیشتر باشد سلامت اداری تضمین می‌شود و هر چه این سلامت اداری بیشتر تضمین شود، جامعه نیز بیشتر به رشد و تعالی می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این آیین اظهار کرد: برای اینکه هر قوه کار خود را به درستی انجام دهد برای آن چشم و عینی تعریف شده است، که چشم دستگاه قضا سازمان بازرسی است. این سازمان سه وظیفه برعهده دارد که نخستین وظیفه حراست از بیت‌المال مسلمانان است. مأموریت دوم صیانت از نیروهایی است که صادقانه کار می‌کنند و مأموریت سوم سلامت برای روان کردن کار و خدمت‌رسانی به مردم است.

امام جمعه کرمان گفت: در استان پهناور کرمان که فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر می‌گذارد و جمعیت بالایی دارد، انجام مأموریت‌ها سخت‌تر است و هر مسئول در هر رده‌ای اگر بتواند در استان کرمان کاری در رده بالا انجام دهد، شایسته تقدیر است بنابراین باید از اقدامات احمد آبیار که توانست در استان حساس کرمان مأموریت حساس بازرسی را به نتیجه برساند قدردانی کنیم.

انتهای پیام


جامعه عاری از فساد با سلامت اداری پدیدار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? جامعه عاری از فساد با سلامت اداری پدیدار می‌شود