جامعه زرتشتیان کرمان حمله تروریستی در این شهر را محکوم کردند

نذیر کرمان/کرمان جامعه زرتشتیان کرمان با صدور پیامی انفجارهای تروریستی گلزار شهدای این شهر را محکوم کردند و مجازات عاملان این حادثه بزدلانه را خواستار شدند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از انجمن زرتشتیان کرمان، سیروس‌نیک رئیس این انجمن در این پیام آورده است: حادثه تلخ و تاسف‌بار کرمان که به شهادت و جراحت […]

نذیر کرمان/کرمان جامعه زرتشتیان کرمان با صدور پیامی انفجارهای تروریستی گلزار شهدای این شهر را محکوم کردند و مجازات عاملان این حادثه بزدلانه را خواستار شدند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از انجمن زرتشتیان کرمان، سیروس‌نیک رئیس این انجمن در این پیام آورده است: حادثه تلخ و تاسف‌بار کرمان که به شهادت و جراحت شماری از هموطنان عزیزمان به دست تروریست‌های مزدور انجامید، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت بزرگ ایران را آشکار ساخت.

وی ضمن درخواست مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی‌شرمانه و بزدلانه اعلام کرد: انجمن زرتشتیان کرمان به عموم هموطنان به ویژه خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت گفته، برای شهیدان حادثه، روانی شاد و نیز برای مجروحان، تندرستی مسئلت دارد.

هم چنین در پیام انجمن زرتشتیان کرمان آمده است: انجمن به عموم هموطنان به ویژه خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت عرض می‌کند و برای درگذشتگان روانی شاد و تندرستی مجروحان را از اهورامزدای بزرگ خواهان است، هم‌چنین دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه و بزدلانه را خواستاریم.

انتهای پیام




جامعه زرتشتیان کرمان حمله تروریستی در این شهر را محکوم کردند

منبع: ایـسنا
? جامعه زرتشتیان کرمان حمله تروریستی در این شهر را محکوم کردند