جامعه امروز نیازمند ترویج سیره عملی امام خمینی(ره) است

رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: جامعه امروز ما به به‌شدت نیازمند بازخوانی و ترویج سیره عملی امام خمینی(ره) در تمامی زمینه‌هاست. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ خلیل‌الله باقی‌زاده ضمن تسلیت ایام رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب و شهدای پانزدهم خرداد‌ماه اظهار کرد: ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ کمتر از هفت سال داشتم که از […]



رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: جامعه امروز ما به به‌شدت نیازمند بازخوانی و ترویج سیره عملی امام خمینی(ره) در تمامی زمینه‌هاست.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ خلیل‌الله باقی‌زاده ضمن تسلیت ایام رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب و شهدای پانزدهم خرداد‌ماه اظهار کرد: ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ کمتر از هفت سال داشتم که از قاب تلویزیون قیامت را دیدم. آن روزها در ایران قیامتی برپا شده بود.
 

وی بیان کرد: میلیون‌ها نفر زن و مرد از سراسر ایران راهی شده‌ بودند تا زمین‌های بایر غرب بهشت زهرا در تهران را با اشک خود آبیاری کنند و پیکر یکی از محبوب‌ترین رهبران تاریخ را به خاک بسپارند.
 
باقی‌زاده ابراز کرد: آن روزها همه گریه می‌کردند در داخل و خارج حتی می‌شد صدای گریه فرشته‌ها را از آسمان هم شنید.
 
رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان با ذکر این جملات که واقعاً که بود این مرد؟ چه کرده بود این مرد؟ مردم چرا عاشق او بودند و جهان در برابر عظمتش ایستاد و سر تعظیم در برابرش فرود آورد، گفت: خیلی عجیب است که مردی با آن همه اقتدار و هیبت، مردی با آن همه عظمت که پشت ابرقدرت‌ها را لرزاند و بینی استکبار را به خاک مالاند، مردی که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، خیلی ساده بود.
 
وی ادامه داد: حضرت امام خیلی ساده‌زیست و بی‌آلایش، بی‌تکلف و بی‌تشریفات و قانع بود. او در ساده‌ترین مکان یعنی جماران زندگی می‌کرد و از همان مکان ساده قلب‌های آزادگان عالم را به تسخیر خود درآورد.
 
باقی‌زاده خاطرنشان کرد: شاید همین ویژگی‌اش او را نسبت‌به سایر رهبران سیاسی و مذهبی دنیا متمایز کرد و ماندگار تاریخ شد.
 
وی ادامه داد: این ساده‌زیستی از نقاط برجسته سبک زندگی و مکتب روح‌الله است.
 
رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما به به‌شدت نیازمند بازخوانی و ترویج سیره عملی امام خمینی(ره) در تمامی زمینه‌هاست.
 
منبع: فارس
انتهای پیام/س


جامعه امروز نیازمند ترویج سیره عملی امام خمینی(ره) است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? جامعه امروز نیازمند ترویج سیره عملی امام خمینی(ره) است