جادۀ باغین-کرمان پرتخلف‌ترین محور استان | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به میزان تردد در جاده‌های استان طی ماه شهریور،گفت:«بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تردد بین استانی وسایل نقلیه توسط دستگاه‌های تردد شمار برخط مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری به ثبت رسیده است». علی عبداللهی با بیان این‌که به‌طور متوسط […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به میزان تردد در جاده‌های استان طی ماه شهریور،گفت:«بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تردد بین استانی وسایل نقلیه توسط دستگاه‌های تردد شمار برخط مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری به ثبت رسیده است».

علی عبداللهی با بیان این‌که به‌طور متوسط روزانه حدود ۱۰۰ هزار تردد در محورهای حوزۀ استحفاظی شمال استان کرمان جریان داشته است،افزود:«محور کرمان-ماهان در مسیرهای رفت و برگشت هفت‌باغ علوی،با ثبت روزانه حدود ۲۲ هزار تردد همچنان در صدر محورهای پرتردد استان کرمان قرار دارد».

وی با اشاره به محورهای پرتخلف شهریورماه سال‌جاری یادآور شد:«اطلاعات سامانه‌های ثبت تخلفات مرکز مدیریت راه‌ها نشان می‌دهد که بیشترین تخلفات به ترتیب در محورهای باغین-کرمان،سیرجان-نیریز،راور-مشهد،شهربابک به انار و مشهد-راور رخ داده است».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،عبداللهی در ادامه بیان کرد:«تحلیل اطلاعات سامانه‌های هوشمند جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های استان حاکی از آن است که در شهریورماه بیش از ۷۰ درصد ترددهای جاده‌ای مربوط به خودروهای سبک است و حدود ۲۸ درصد مجموع ترددها را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده‌اند».

وی سهم مبدأ تردد پلاک‌های مشاهده شده در دوربین‌های پلاک‌خوان جاده‌ای طی یک ماه گذشته را بیش از یک میلیون اعلام کرد و گفت:«از این تعداد پلاک ثبت‌شده،حدود ۸۸۰ هزار مورد مربوط به وسایل نقلیه شخصی است».

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان خاطرنشان کرد:«تحلیل داده‌های سیستم‌های پلاک‌خوان مدیریت راه‌های استان نشان می‌دهد،۱۶ درصد وسایل نقلیه از استان تهران،۱۴ درصد از استان هرمزگان،۱۱ درصد آذربایجان شرقی و مابقی پلاک‌های سایر استان‌ها ازجمله فارس،سیستان و بلوچستان،خراسان رضوی،اصفهان،فارس،یزد و مازندران به استان کرمان سفر کرده‌اند».

وی افزود:«مقصد حدود  ۷۰۰ هزار پلاک مربوط به استان کرمان و مابقی مربوط به استان‌های یزد،اصفهان،تهران و هرمزگان بوده‌ است». /پ




جادۀ باغین-کرمان پرتخلف‌ترین محور استان

منبع:خبر کرمان
?جادۀ باغین-کرمان پرتخلف‌ترین محور استان :اخبار استان کرمان – اقتصادی