جاده انار ـ یزد بازگشایی شد

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان انار گفت: جاده انار – یزد که به دلیل طوفان شن مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن ادامه دارد. – اخبار استانها – علی زهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در انار، اظهار داشت: طوفان شن سطح شهرستان انار را فرا گرفته در جاده‌ها نیز کاهش دید را […]

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان انار گفت: جاده انار – یزد که به دلیل طوفان شن مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن ادامه دارد.

– اخبار استانها –

علی زهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در انار، اظهار داشت: طوفان شن سطح شهرستان انار را فرا گرفته در جاده‌ها نیز کاهش دید را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جاده انار – یزد تقریباً از ظهر امروز بر اثر طوفان شن مسدود شد گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده اما با توجه به ترافیک سنگین و حجم خودروها تردد به سختی در این محور ادامه دارد.

فرماندار شهرستان انار افزود: نیروهایی راهنمایی و رانندگی و همچنین نیروهای راهداری برای راهنمایی و هدایت رانندگان در جاده حضور دارند و از مردم درخواست داریم در این شرایط از سفرهای غیرضرور در این منطقه خودداری کنند.

طوفان شن جاده انار ـ یزد را مسدود کرد
جولان ریزگردها در آسمان غبارآلود “انار”/ شاخص آلایندگی خطرناک شد
هجوم ریزگردها به استان کرمان/ شهرستان انار تعطیل شد

وی با بیان اینکه وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در سطح شهر انار نیز وجود دارد تصریح کرد: شن‌های روان از سمت استان یزد به سمت این شهرستان می‌آید و امیدواریم با اقدامات محیط زیستی و نهال کاری در سال‌های آینده بتوان این پدیده را کنترل کرد.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




جاده انار ـ یزد بازگشایی شد

منبع: تسنــیم
? جاده انار ـ یزد بازگشایی شد