ثبت ۳۰۰ هزار ناظر انتخابات در شورای نگهبان

صادقی‌مقدم گفت: ۳۰۰ هزار نفر را در کل کشور به عنوان ناظر در بانک اطلاعاتی شورای نگهبان در قالب شبکه نظارت ثبت کرده‌ایم. محمدحسن صادقی‌مقدم در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: عجین شدن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و […]

صادقی‌مقدم گفت: ۳۰۰ هزار نفر را در کل کشور به عنوان ناظر در بانک اطلاعاتی شورای نگهبان در قالب شبکه نظارت ثبت کرده‌ایم.

محمدحسن صادقی‌مقدم در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: عجین شدن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس، باعث گرمی وحدت بین ۲ ملت شده است.

به گفته او ۳۰۰ هزار نفر ناظر در بیش از ۶۰ هزار نقطه، حافظ آرای مردم در انتخابات هستند.

 معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان شورای نگهبان می‌گوید: ناظران شورای نگهبان، مدافعان حریم مردم سالاری دینی هستند.

 او گفت: ما منتظر تصویب قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی هستیم تا ساختار انتخابات ۱۴۰۲ و بعد از آن به شکل جدید محقق شود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: نظارت در ذیل شورای نگهبان باید در قالب چند ویژگی، همچون: زیرکی، تحلیگری مسائل، امانتداری در ماموریت، مدیریت بحران و عدالت محوری انجام شود که مصداق واقعی چنین ویژگی‌هایی شهید سردار سلیمانی است.

جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان هم گفت: شورای نگهبان یک نهاد نظارتی مهم در کشورمان است که به قوانین اعتبار می‌دهد و جایگاه والای آن؛ حتی از سوی دشمنان نیز قابل اهمیت دانسته می‌شود.

در این مراسم از خدمات رضا رضایی قدردانی و منصور ذوالعی به عنوان رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان معرفی شد.

فت فتو کرمان کرمان




ثبت ۳۰۰ هزار ناظر انتخابات در شورای نگهبان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ثبت ۳۰۰ هزار ناظر انتخابات در شورای نگهبان