ثبت نام نهایی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام شد

به گزارش نذیر کرمان، نخستین گروه کادر سرپرستی کاروان ورزشی کشورمان که بامداد روز دوشنبه گذشته عازم پاریس شده بود  پس از ورود به این شهر در  جلسه ثبت نام نهایی کاروان (DRM)  حضور یافت. در این نشست  که حدود ۲ ساعت بطول انجامید بحث‌های مختلف نهایی کاروان از جمله ثبت نام اعضا، اسکان ورزشکاران، […]



به گزارش نذیر کرمان، نخستین گروه کادر سرپرستی کاروان ورزشی کشورمان که بامداد روز دوشنبه گذشته عازم پاریس شده بود  پس از ورود به این شهر در  جلسه ثبت نام نهایی کاروان (DRM)  حضور یافت.

در این نشست  که حدود ۲ ساعت بطول انجامید بحث‌های مختلف نهایی کاروان از جمله ثبت نام اعضا، اسکان ورزشکاران، وسایل نقلیه و تسویه حساب مالی مطرح و پس از بررسی‌های فراوان نهایی گردید.

مهمترین بخش جلسات، بررسی کلیه اطلاعات مربوط به  ۴۰ ورزشکار اعزامی ایران بود که باید جزء به جزء بازبینی می‌شد. از چک کردن اطلاعات شخصی مثل نام و نام خانوادگی تا اطلاعات تخصصی هر فرد، شامل رشته و وزن و ساعات تمرینی و مسابقه هر کدام از اعضا انجام تا ثبت نام آنان نهایی گردد که  در نهایت ثبت نام نهایی  ورزشکاران  اعزامی و دیگر اعضای کاروان بدون مشکل انجام شد تا دغدغه‌ای برای حضور کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها وجود نداشته یاشد.

در نشست فوق دکتر سید حمید سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته و محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی حضور داشتند.

گفتنی است؛ نخستین گروه کادر سرپرستی کاروان اعزامی به سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به همراه تیم ملی شمشیر بازی بامداد دوشنبه ۲۵ تیرماه عازم پاریس شد.

انتهای پیام/


ثبت نام نهایی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام شد

منبع: بــرنا
? ثبت نام نهایی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام شد