ثبت تصویر جدید پلنگ ایرانی در پارک ملی کرمان | خبر کرمان

کرمان_مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمان از ثبت تصاویر و فیلمبرداری از یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر واقع در شهرستان بافت و پناهگاه حیات وحش روچون خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، مجتبی نیک‌طبع، روز دوشنبه گفت: با بهره گیری از تجهیزات نظارتی از یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی […]



کرمان_مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمان از ثبت تصاویر و فیلمبرداری از یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر واقع در شهرستان بافت و پناهگاه حیات وحش روچون خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، مجتبی نیک‌طبع، روز دوشنبه گفت: با بهره گیری از تجهیزات نظارتی از یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر و پناهگاه حیات وحش روچون فیلمبرداری شد.

وی با ابراز خرسندی از مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر گفت: حضور پلنگ ایرانی در سطح زیستگاه‌های استان (پارک ملی خبر، منطقه حفاظت شده مارز، منطقه حفاظت شده سعدی و…) نشان دهنده پویایی جمعیت حیات وحش در سطح زیستگاه‌ها و مناطق تحت مدیریت این اداره کل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان افزود: پارک ملی خبر اولین طرح حفاظت مشارکتی کشور و استفاده از توان محیط بانان و بخش خصوصی در حفاظت از تنوع زیستی و ژنتیکی منطقه و امید است با تداوم این روند شاهد افزایش شمار گونه‌های در معرض خطر انقراض باشیم.

کد خبر ۶۲۵۶۹۱۲


ثبت تصویر جدید پلنگ ایرانی در پارک ملی کرمان

منبع: مــهر
? ثبت تصویر جدید پلنگ ایرانی در پارک ملی کرمان