ثبت‌نام ۹۶ هزار و ۶۷۵ کرمانی در سامانه سماح | اخبار استان کرمان

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: در سطح استان ۹۶ هزار و ۶۷۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: تا صبح امروز و بر اساس آخرین آمار دریافتی در سطح استان ۹۶ هزار و ۶۷۵ زائر […]



مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: در سطح استان ۹۶ هزار و ۶۷۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: تا صبح امروز و بر اساس آخرین آمار دریافتی در سطح استان ۹۶ هزار و ۶۷۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۵ هزار و ۸۲۳ نفر مرد و ۴۰ هزار و ۸۴۹  نفر زن هستند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: از سه بسته بیمه ارائه شده، ۴۶ هزار و ۸۴۲ نفر بسته ۸۰ هزار تومانی، ۴۵ هزار و ۵۰۶ نفر بسته بیمه ۱۰۰ هزار تومانی و ۴ هزار و ۳۲۷ زائر بسته بیمه دوم را برای سفر اربعین خود در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش‌ترین خروجی زائران استان کرمان از مرز شلمچه بوده است، ابراز کرد: تعداد ۶۲ هزار و ۶۹۲ زائر خروجی مرز شلمچه را انتخاب کرده‌اند، همچنین ۲۵ هزار و ۹۷۹ نفر مرز مهران، ۴ هزار و ۳۴۲ نفر نیز مرز خسروی برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

ایرانمنش عنوان کرد: تاکنون تعداد هزار و ۶۲۹ نفر از زائران کرمانی مرز هوایی و ۹۴۷ نفر از زائران قطار، ۴۷ هزار و ۳۷۸ نفر وسیله شخصی و ۴۴ هزار و ۷۸۸ نفر اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان با اشاره بیش‌ترین ورودی زائران برای تاریخ ۳۱ مردادماه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: زائران با توجه به جمع شدن موکب‌های عراقی در ظهر اربعین و بنا به اعلام ستاد مرکزی اربعین، پس از زیارت هر چه زودتر به کشور بازگردند.

انتهای خبر/م


ثبت‌نام ۹۶ هزار و ۶۷۵ کرمانی در سامانه سماح

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ثبت‌نام ۹۶ هزار و ۶۷۵ کرمانی در سامانه سماح