ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۹۹۵ کرمانی برای اربعین | اخبار استان کرمان

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون در سطح استان ۹۳ هزار و ۹۹۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند. محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۹۳ هزار و ۹۹۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند […]



مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون در سطح استان ۹۳ هزار و ۹۹۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۹۳ هزار و ۹۹۵ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۴ هزار و ۲۰۳ نفر مرد و ۳۹ هزار و ۷۹۲ نفر زن هستند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان افزود: از سه بسته بیمه ارائه شده، ۴۵ هزار و ۴۵۳ نفر بسته ۸۰ هزار تومانی، ۴۴ هزار و ۳۱۰ نفر بسته بیمه ۱۰۰ هزار تومانی و بقیه زائران بسته بیمه دوم را برای سفر اربعین خود در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: تعداد۶۱ هزار و ۳۹ زائر خروجی مرز شلمچه را انتخاب کرده‌اند، همچنین ۲۵ هزار و ۲۸۶ نفر مرز مهران، ۴  هزار و ۱۵۹ نفر نیز مرز خسروی برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد هزار و ۵۴۵ نفر از زائران کرمانی مرز هوایی و ۹۱۱ نفر از زائران قطار، ۴۶ هزار و ۵۰ نفر وسیله شخصی و ۴۳ هزار و ۵۹۶ نفر اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند.

انتهای خبر/م
 


ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۹۹۵ کرمانی برای اربعین

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۹۹۵ کرمانی برای اربعین