ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر در استان کرمان در طرح جوانی جمعیت | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان در جلسه جوانی جمعیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۷۹۴ نفر در شمال استان در طرح جوانی جمعیت و نماینده راه و شهرسازی جنوب استان از ثبت‌نام ۱۸ هزار و ۱۳۵ در این طرح در جنوب کرمان خبر دادند. رضا حافظی پیش از ظهر امروز ۲۸ شهریورماه […]



نذیر کرمان/کرمان در جلسه جوانی جمعیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۷۹۴ نفر در شمال استان در طرح جوانی جمعیت و نماینده راه و شهرسازی جنوب استان از ثبت‌نام ۱۸ هزار و ۱۳۵ در این طرح در جنوب کرمان خبر دادند.

رضا حافظی پیش از ظهر امروز ۲۸ شهریورماه در جلسه جوانی جمعیت استان کرمان اظهار کرد: امروز واگذاری ۲۰۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرهای کرمان، ماهان و باغین خواهیم داشت.

به گفته وی، تا امروز در شمال استان کرمان ۲۳ هزار و ۷۹۴ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۷ هزار و ۲۵۳ خانواده سه فرزندی و ۶ هزار و ۵۴۱ خانواده چهار فرزندی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: تاکنون ۸ هزار و ۴۲۳ قطعه زمین تخصیص پیدا کرده است و حدود ۱۱۰۰ قرارداد واگذاری هم به مردم داده شده است.

طبق اعلام وی، با واگذاری‌های امروز، تقریباً به نیمی از ثبت نامی‌های جوانی جمعیت در شمال استان، زمین واگذار شده است.

«در شهرستان کرمان ۷ هزار و ۵۷۶  نفر (۲۰۱۳ چهار فرزندی و مابقی سه فرزندی) در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند که نزدیک به یک سوم ثبت‌نام کنندگان شمال استان را شامل می‌شوند و ۳۵۰۰ قطعه زمین در شهرستان کرمان واگذار شده است.» این خبر را حافظی در این جلسه اعلام کرد.

وی افزود: تا یک ماه آینده زمین به کل متقاضیان جوانی جمعیت شهرستان کرمان واگذار می‌شود.

صباحی مدیر بازرسی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان نیز اظهار کرد: در طرح جوانی جمعیت در جنوب استان کرمان ۱۸ هزار و ۱۳۵ نفر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام


ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر در استان کرمان در طرح جوانی جمعیت

منبع: ایـسنا
? ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر در استان کرمان در طرح جوانی جمعیت