تیم ملی «او اسپرت» بانوان به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود

نذیر کرمان/کرمان مربی تیم او اسپرت گفت: تیم ملی بانوان او اسپرت به مسابقات آسیایی عبور از موانع دعوت شده و به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. ماریا شهامت در گفت و گو با نذیر کرمان، اظهار کرد: تیم ملی بانوان ایران به مسابقات آسیایی عبور از موانع دعوت شده و برای اولین بار از ایران […]



نذیر کرمان/کرمان مربی تیم او اسپرت گفت: تیم ملی بانوان او اسپرت به مسابقات آسیایی عبور از موانع دعوت شده و به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

ماریا شهامت در گفت و گو با نذیر کرمان، اظهار کرد: تیم ملی بانوان ایران به مسابقات آسیایی عبور از موانع دعوت شده و برای اولین بار از ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی افزود: تعداد ۹ نفر از بانوان در این مسابقات به رقابت می‌پردازند و در صورت پیروزی می‌توانند به با کسب سهمیه المپیک به مسابقات لس آنجلس راه پیدا کنند.

شهامت بیان کرد: مسابقات آسیایی او اسپرت به مدت یک هفته در پایتخت کشور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران ۲۶ تیر ماه جاری برای حضور در این مسابقات عازم خواهد شد.

مربی تیم او اسپرت گفت: باعث افتخار است که برای اولین بار تیم بانوان ایران، داور بین‌المللی و تنها داور خانم از ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

انتهای پیام


تیم ملی «او اسپرت» بانوان به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود

منبع: ایـسنا
? تیم ملی «او اسپرت» بانوان به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود