تیم اقتصادی رئیس‌جمهور روسیه به کرمان سفر می‌کند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دیدار با ایگور لویتین دستیار و فرستادۀ ویژۀ رئیس‌جمهور روسیه،گفت:«در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با آقای ایگور،توافقات مهم در خصوص همکاری این کمیسیون برای اجرای هرچه سریع‌تر و کامل‌تر پروژۀ بندر خشک و لجستیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت». محمدرضا پورابراهیمی با بیان […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دیدار با ایگور لویتین دستیار و فرستادۀ ویژۀ رئیس‌جمهور روسیه،گفت:«در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با آقای ایگور،توافقات مهم در خصوص همکاری این کمیسیون برای اجرای هرچه سریعتر و کامل‌تر پروژۀ بندر خشک و لجستیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

محمدرضا پورابراهیمی با بیان این‌که بزرگترین بندر خشک و لجستیک ایران در مسیر اجرای پروژۀ کریدور شمال و جنوب در کرمان راه‌اندازی می‌شود،تاکید کرد:«کمیسیون اقتصادی مجلس آمادۀ هرگونه همکاری برای اجرای این ابر پروژۀ مهم ملی و منطقه‌ای است».

نماینده کرمان و راور در مجلس در این جلسه درخواست کرد که شهر کرمان مسیر شاهراه ارتباطی کریدور شمال به جنوب در قالب طرح مشترک سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار تیم اقتصادی روسیه قرار گیرد و دستیار ویژۀ رئیس‌جمهور روسیه نیز اعلام کرد که با این درخواست موافقت می‌کنیم و بهزودی تیم اقتصادی مرتبط با رئیس‌جمهور روسیه به کرمان سفر خواهند کرد.

به گزارش فردایکرمان به نقل از روابط عمومي دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد با توجه به ظرفیت‌های بزرگ معدنی،صنعتی،کشاورزی،گردشگری و عبور ۲ مسیر ریلی راه‌آهن از شمال به سمت چابهار- زاهدان و بندرعباس و وجود شاهراه‌های ارتباطی زمینی شمال – جنوب و شرق به غرب و پنج فرودگاه تخصصی،سه منطقۀ ویژه اقتصادی،آمادۀ همکاری کامل با طرف روسی در اجرای این پروژۀ مهم در کرمان هستیم». /پ

 




تیم اقتصادی رئیس‌جمهور روسیه به کرمان سفر می‌کند

منبع:خبر کرمان
?

تیم اقتصادی رئیس‌جمهور روسیه به کرمان سفر می‌کند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی