تیمی از وزارت آموزش و پرورش برای بررسی کمبودها و مشکلات این حوزه به کرمان اعزام می شود

کرمان- فت فتو- وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت در بخش‌های زیرساختی، کمبود نیروی انسانی و … به معاون پارلمانی این وزارتخانه ماموریت داد، تیمی را برای بررسی کمبودها و مشکلات استان به کرمان اعزام کند. به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، […]

کرمان- فت فتو- وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت در بخش‌های زیرساختی، کمبود نیروی انسانی و … به معاون پارلمانی این وزارتخانه ماموریت داد، تیمی را برای بررسی کمبودها و مشکلات استان به کرمان اعزام کند.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان روز دوشنبه در تهران با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت‌ وگو کردند.

در این دیدار استاندار کرمان و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان چالش‌های این حوزه در بخش‌های زیرساختی، کمبود نیروی انسانی و … را با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

فداکار با اشاره به وضعیت نامطلوب سرانه آموزشی در مرکز استان، خواستار توجه بیشتر وزارت آموزش و پرورش به این بخش شد.

وی بر لزوم تامین بودجه و امکانات مورد نیاز این بخش تاکید کرد و گفت: از مهرماه تعداد زیادی دانش‌آموز اتباع مهاجر هم به شمار دانش‌آموزان کرمان افزوده می‌شود که با توجه به کمبود کلاس‌های درس، بار مضاعفی را بر آموزش و پرورش تحمیل می‌کند.

در این نشست وزیر آموزش و پرورش به معاون پارلمانی وزارتخانه ماموریت داد، تیمی را برای بررسی کمبودها و مشکلات استان به کرمان اعزام کند.

یوسف نوری همچنین درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح را با رعایت جوانب قانونی به سرعت دنبال می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به مسئولان وزارتخانه ماموریت داد تا موضوع تامین اعتبار تکمیل مدارس خیرساز را در اولویت قرار دهند.

گفتنی است، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اتاق بازرگانی کرمان هم در این نشست حضور داشتند.




تیمی از وزارت آموزش و پرورش برای بررسی کمبودها و مشکلات این حوزه به کرمان اعزام می شود

منبع: ایرنـا
? تیمی از وزارت آموزش و پرورش برای بررسی کمبودها و مشکلات این حوزه به کرمان اعزام می شود