تکمیل پیست تارتان، هدیه وزیر ورزش به هیئت دو و میدانی استان قزوین

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان قزوین پس از افتتاح ۱۰ طرح ورزشی از طرح های نیمه تمام ورزشی، سالن شش هزار نفری، استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان نیز بازدید کرد و برای تسریع در اجرای طرحها دستور لازم را صادر کرد. […]


به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان قزوین پس از افتتاح ۱۰ طرح ورزشی از طرح های نیمه تمام ورزشی، سالن شش هزار نفری، استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان نیز بازدید کرد و برای تسریع در اجرای طرحها دستور لازم را صادر کرد.

محمد علی غربی رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در حاشیه بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه سردار آزادگان و پیست تارتان به نذیر کرمان اظهارداشت: یکی از دستاوردهای خوب سفر وزیر به استان دستور ایشان برای تکمیل پیست تارتان بود که با این تصمیم می توانیم برای میزبانی مسابقات برنامه ریزی کنیم.

غربی در تشریح این خبر تصریح کرد: یکی از مطالبات و درخواست های هیئت دو و میدانی استان از رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان، در سالهای گذشته تکمیل پیست تارتان ورزشگاه بود که با حمایت آقای علایی مقدم بخشی از روکش این پیست تعویض شد و ۱۰ میلیارد تومان نیز از سوی فدراسیون اختصاص داده شد که با ورود به فصل سرما ادامه کار متوقف شد.

وی گفت: تکمیل این پیست بویژه پشت دروازه ها بسیار اهمیت دارد زیرا شش ماده این رشته مانند پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرش با نیزه فقط با تکمیل پیست و استاندارد سازی آن ممکن می شود.

غربی تصریح کرد: جناب آقای حدادی رئیس فدراسیون هم در بازدید از ورزشگاه بر ضرورت تکمیل پیست تاکید کردند و پیگیر موضوع بودند تا این که امروز در آخرین برنامه سفر وزیر محترم ورزش این مطالبه بار دیگر به آقای هاشمی منعکس شد که با رویکرد خوب وزیر محترم خوشبختانه دستور تکمیل پیست صادر شد.

تکمیل پیست تارتان، هدیه وزیر ورزش به هیئت دو و میدانی استان قزوین

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین اظهارداشت: این کار توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارتخانه انجام خواهد شد و به نظر می رسد حداکثر در مدت یک ماه این کار عملیاتی شود و ما صاحب یک پیست تارتان استاندارد خواهیم شد.

قزوین صاحب پیست استاندارد تارتان می شود

این مدیر ورزشی بیان کرد: با تکمیل این پیست بزودی برای اولین بار در استان قزوین هم صاحب پیست استاندارد خواهیم شد و می توانیم پایلوت برگزاری مسابقات دو و میدانی کشور در رشته های مختلف باشیم.

وی گفت: در صورت تکمیل پیست تارتان آماده ایم میزبان مسابقات دو و میدانی پیش کسوتان و ناشنوایان باشیم و بزودی خانه دو و میدانی استان را هم افتتاح خواهیم کرد تا امکانات این رشته را تکمیل کنیم.

تکمیل پیست تارتان، هدیه وزیر ورزش به هیئت دو و میدانی استان قزوین

غربی از پیگیری های تاثیرگذار حدادیان رئیس فدراسیون، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و در نهایت دستور اکید وزیر ورزش برای تکمیل پیست تارتان تشکر و قدردانی کرد.
  
انتهای پیام


تکمیل پیست تارتان، هدیه وزیر ورزش به هیئت دو و میدانی استان قزوین

منبع: بــرنا
? تکمیل پیست تارتان، هدیه وزیر ورزش به هیئت دو و میدانی استان قزوین