تولید یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس دفتر برنامه‌ریزی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان گفت: این نیروگاه در دو ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد و ۹۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کرده است. امین زندی با اعلام این خبر افزود: از میزان یاد شده، ۸۲ درصد انرژی در واحدهای گازی و  ۱۸ درصد در واحدهای بخار تولید […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دفتر برنامه‌ریزی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان گفت: این نیروگاه در دو ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد و ۹۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کرده است.

امین زندی با اعلام این خبر افزود: از میزان یاد شده، ۸۲ درصد انرژی در واحدهای گازی و  ۱۸ درصد در واحدهای بخار تولید شده است.

وی گفت: با توجه به دشواری و حساسیت بسیار زیاد نگهداری و بهره‌برداری از واحدهای این نیروگاه با گذشت بیش از ۲ دهه کارکرد و عمر بالای تجهیزات، حفظ آمادگی واحدهای نیروگاه برای تولید پایدار انرژی کار آسانی نیست، لذا با توجه به نیاز شبکه برق کشور تلاش شده با همدلی و فعالیت جهادی و شبانه‌روزی کارکنان در جهت انجام تعمیرات اساسی، واحدهای این نیروگاه با حداکثر ظرفیت، جهت تولید پایدار برق و گذر از پیک مصرف تابستان پیش رو در مدار تولید باشند.

زندی افزود: تولید این مجموعه صنعتی در اردیبهشت ماه بالغ بر ۶۱۲ هزار مگاوات بوده است.
رئیس دفتر برنامه‌ریزی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان بیان کرد: این نیروگاه با هشت واحد گازی و چهار واحد بخار با ظرفیت نامی بالغ بر ۲۰۰۰ مگاوات نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق خصوصا جنوبشرق کشور دارد.

انتهای پیام




تولید یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان

منبع: ایـسنا
? تولید یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید سلیمانی کرمان