تولید محتوا، سلاح راهبردی و استراتژیک برای کشور است

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تولید محتوا را سلاح راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر امروز سلاح دفاعی، نقطه‌زن و بازدارنده داریم تولید محتوای شما نخبگان هم در همین راستا است که باید هرچه بیشتر انجام و از سوی مسئولان حمایت شوند. سردار محمدعلی نظری ۲۷ آبان ماه در […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تولید محتوا را سلاح راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر امروز سلاح دفاعی، نقطه‌زن و بازدارنده داریم تولید محتوای شما نخبگان هم در همین راستا است که باید هرچه بیشتر انجام و از سوی مسئولان حمایت شوند.

سردار محمدعلی نظری ۲۷ آبان ماه در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در شهر سرچشمه اظهار کرد: رهبر انقلاب از جریانات اخیر به‌عنوان جنگ یاد کردند که عمده آن در فضای مجازی‌ است.

وی افزود: سررشته همه جریانات خارج از کشور از جمله آمریکای استثمارگر و مستکبر و غرب و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آل سعود است.

نظری ادامه داد: اینکه از یک حادثه بهره‌برداری می‌کنند و در پی ضربه‌زدن به نظام هستند مربوط به امروز و دیروز نیست و تا زمانی که اسلام و حق هست این فتنه‌ها و آشوب‌ها هم هست و همیشه باید آماده باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این رزمایش‌های تولید محتوا را باید به عملیات تشبیه کنیم و شما سربازان جنگ نرم هستید و کار کردن شما در مقابل تمام حربه‌های دشمن و القائات باطل دشمن در عملیات روانی است.

وی با بیان اینکه در این رویداد نمره همه تیم‌ها صد است، یادآور شد: از همه این عزیزان که با فکر بلند و علاقه‌ای که به نظام، انقلاب و حاج‌قاسم داشتید و روی به این تولیدات آورده‌اید، قدردانی می‌کنم امروز نیازمان به این تولیدات بیش از پیش احساس می‌شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: ایشان از تولید محتوا به‌عنوان یک نهضت نام بردند و هرچه در این حوزه کار شود سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای نسل بعد است.

وی ادامه داد: دشمن جوانان ما را نیازسنجی کرده و از جنبه منفی وارد شده است. در حوادث اخیر دیدیم زمانی که جوانان وارد میدان شدند رفتارشان تاثیرگرفته از همان فضایی بود که دشمن برای‌شان ایجاد کرده بود و در زمینه تاثیرگذاری بر ذهن و ادراک جوانان، دشمن خوب کار کرده در حالی که ما از این حوزه غفلت کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: هرچه امروز تولید محتوا کنیم برای آینده نسل جدید اثرگذار خواهد بود.

وی تولید محتوا را سلاح راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر امروز سلاح دفاعی، نقطه‌زن و بازدارنده داریم تولید محتوای شما نخبگان هم در همین راستا است که باید هرچه بیشتر انجام و از سوی مسئولان حمایت شوند.

به گزارش فت فتو، در این مراسم از خانواده‌های شهید ترکمان و شهید نظری از شهدای صنعت مس تقدیر شد.

همچنین در پایان این مراسم تیم‌های برتر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج استان کرمان در چهار رشته پویانمایی، نرم افزار، بازی و موشن‌گرافیک معرفی شدند.

انتهای پیام




تولید محتوا، سلاح راهبردی و استراتژیک برای کشور است

منبع: ایـسنا
? تولید محتوا، سلاح راهبردی و استراتژیک برای کشور است