تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، مورد نیاز امروز کشور است

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس گفت: تولیدات تیم‌های شرکت کننده این رویداد، مورد نیاز امروز کشور است و این تولیدات، ملی و فرا استانی است. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به حضور تیم‌های شرکت‌کننده از نقاط مختلف استان کرمان در پنجمین رویداد […]

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس گفت: تولیدات تیم‌های شرکت کننده این رویداد، مورد نیاز امروز کشور است و این تولیدات، ملی و فرا استانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به حضور تیم‌های شرکت‌کننده از نقاط مختلف استان کرمان در پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج گفت: موضوعات و محورهای انتخاب شده در این رویداد مطابق با زمان و روز است.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از معضلات جامعه امروز جوانی جمعیت است و شاهد بودیم که بسیاری از تیم‌ها در این عرصه در حال تولید محتوا هستند و البته در موضوعات فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و مشارکت در انتخابات نیز تولیداتی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: کارهای ارزشمند و فاخری در حال تولید است و امیدواریم بتوانیم تولیدات تیم‌ها را بتوانیم در سطح جامعه منتشر کنیم، چرا که این تولیدات، نیاز جامعه امروز ماست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بتوانیم نماینده‌ای از تیم‌های شرکت کننده با تولیدات این رویداد را به کمیسیون فرهنگی دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم با هماهنگی با صدا و سیما، این کارها را منتشر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی تأکید کرد: تولیدات تیم‌های شرکت کننده این رویداد، مورد نیاز امروز کشور است و این تولیدات، ملی و فرا استانی است؛ بنابراین با مسئولان صحبت خواهیم کرد تا این تولیدات را به دست ما برسانند.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تولید محتوای دیجیتال بسیج و سپاه معمولا در استان کرمان برترین تولیدات در سطح کشور است و این کار ارزشمندی است.

انتهای خبر/م




تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، مورد نیاز امروز کشور است

منبع:آرمـان
? تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، مورد نیاز امروز کشور است