تولد چهل و سه سالگی انقلاب در کرمان

مردم کرمان همچون گذشته با وجود اینکه هنوز مراسم رژه خودرویی به مناسبت بیست ودومین روز از بهمن ماه از ساعاتی قبل از شروع مراسم در میدان فرودگاه جمع شده و به آذین خوردو ها و موتور سیکلت های خود می پردازند. به گزارش “فت فتو “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین روز از […]

مردم کرمان همچون گذشته با وجود اینکه هنوز مراسم رژه خودرویی به مناسبت بیست ودومین روز از بهمن ماه از ساعاتی قبل از شروع مراسم در میدان فرودگاه جمع شده و به آذین خوردو ها و موتور سیکلت های خود می پردازند.

به گزارش “فت فتو “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین روز از زمان حیات خویش همواره مردم کرمان را در حمایت از انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه دعوت می کرد و این جمله که “دوست دارم مردم کرمان را با ولایت ببینم “زبانزد مردم کرمان است.

 امروز در چهل و سومین بهار انقلاب  و در دومین سالی که موسس مکتب مقاومت در بین مردم ایران و کرمان نیست اما کرمانیان همچنان پایبند به انقلاب و حامی ولایت فقیه مانده اند .


در حالی که ساعت حرکت انقلابی مردم به صورت خودرویی از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است اما از ساعات اولیه صبح در حالی که هوای سرد بر کرمان حاکم است مردم برا ی عکس نوشت ماشین ها و حتی آماده سازی موتورسیکلت های خود در میدان فرودگاه ابتدای مسیر حرکت جمع شده اند.


 خودرو و موتورهای مزین شده  به پرچم جمهوری اسلامی سعی دارند زیبا ترین جشن خود را از انقلاب چهل و سه ساله به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/ طهماسبی

 




تولد چهل و سه سالگی انقلاب در کرمان

منبع:آرمـان
? تولد چهل و سه سالگی انقلاب در کرمان