توقیف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: راننده یک دستگاه کامیون نفتکش عبوری به سبب رفتار متقلبانه در انتقال ۲۹ هزار لیتر گازوئیل هنگام عبور از این شهرستان دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی  پلیس سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای […]

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: راننده یک دستگاه کامیون نفتکش عبوری به سبب رفتار متقلبانه در انتقال ۲۹ هزار لیتر گازوئیل هنگام عبور از این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی  پلیس سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان-بندرعباس یک دستگاه کامیون نفتکش عبوری خالی با مدارک معتبر انتقال ۲۹ هزار لیتر گازوییل را متوقف کردند که مشخص شد به مقصد تربت حیدریه در حرکت بوده است.

وی افزود: در بررسی‌های بعدی و استعلام مدارک مشخص شد راننده این تانکر پس از بارگیری مجاز گازوییل از پالایشگاهی در هرمزگان به مقصد شهرستان تربت حیدریه، این محموله گازوئیل را به طور غیرمجاز به قیمت بالاتری فروخته و قصد داشته از طریق تعدادی از هم‌دستانش، گازوییل‌های قاچاق دپو شده توسط آنان در مناطق شمالی کشور را جایگزین محموله اول خود کند و آن‌ها را در تربت حیدریه تخلیه کند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به ارزش چند میلیارد ریالی این محموله سوخت اظهار‌کرد: این متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر هم‌دستانش ادامه دارد.

انتهای خبر/ تاج الدینی
 




توقیف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان

منبع:آرمـان
? توقیف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان