توقیف محموله بزرگ روغن نباتی قاچاق در بم/ ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی کشف شد + تصویر

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: محموله بزرگ روغن نباتی قاچاق حامل بیش از ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی هنگام انتقال غیرمجاز به شرق کشور در بم توقیف شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز ظهر در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت […]

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: محموله بزرگ روغن نباتی قاچاق حامل بیش از ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی هنگام انتقال غیرمجاز به شرق کشور در بم توقیف شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز ظهر در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت امام حسین (ع) اظهار داشت: پلیس برای تامین امینت جامعه و مبارزه با قاچاق کالا تمام تلاش خود را گذاشته است.

وی با بیان اینکه ماموران واحد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بم در اجرای طرح ۲ روزه مقابله با قاچاق کالا با پایش محور مواصلاتی بم- زاهدان دست‌آوردهای بسیار خوبی داشتند که جای تقدیر دارد گفت: در این طرح در مجموع ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل روغن خوراکی را متوقف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل بیش از ۲۳۶ هزار و ۹۶۵  لیتر انواع روغن خوراکی بدون مجوز هنگام انتقال غیرمجاز آنها به شرق کشور خبر داد افزود: این روغن‌ها به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی به منظور خروج از کشور در حال انتقال به مناطق شرقی کشور بودند.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ارومیه؛ ۳۱ کیلو شیشه افغانی از قاچاقچیان کشف شد
نابسامانی در بازار پارچه خراسان رضوی/ مردم به پوشاک قاچاق روی آورده‌اند
۲۸هزار نخ سیگار قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد/ دستگیری یک متهم پرونده

وی با بیان اینکه به یاری خدا با اجرای این طرح تا پایان سال از قاچاق این حجم سنگین روغن خوراکی جلوگیری شد خاطر‌نشان کرد: برای ۲۰ متهم پرونده قضایی تشکیل شده و به همراه محموله‌ها به مرجع قضائی معرفی شدند.

ناظری تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش مجموع این محموله بیش از ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است و حتما اینگونه طرح‌های پلیس در ایام پایانی سال با جدیت بیشتری در سراسر استان استمرار دارد.

قاچاق , استان کرمان , قاچاق , استان کرمان , قاچاق , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش




توقیف محموله بزرگ روغن نباتی قاچاق در بم/ ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی کشف شد + تصویر

منبع: تسنــیم
? توقیف محموله بزرگ روغن نباتی قاچاق در بم/ ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی کشف شد + تصویر