توقيف کاميون حامل ۱۱ تن چوب قاچاق

رئيس‌پليس امنيت اقتصادی استان کرمان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل ۱۱ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، امين يادگار‌نژاد در اين‌باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های جنگلی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا مستقر در ايستگاه بازرسی مرصاد […]



رئيس‌پليس امنيت اقتصادی استان کرمان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل ۱۱ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، امين يادگار‌نژاد در اين‌باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های جنگلی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا مستقر در ايستگاه بازرسی مرصاد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کرمان-بم يک دستگاه کاميون حامل چوب را جهت بررسی متوقف کردند.
 

وی افزود: در بازرسی از اين کاميون ۱۱ تن چوب درختان نادر جنگلی و فاقد مجوز کشف و راننده آن پس از تشکيل پرونده به مرجع قضایی معرفی و بار قاچاق به اداره‌کل منابع‌ طبيعی تحويل داده شد.
 
يادگارنژاد در پايان با اشاره به اين كه قطع و فروش غيرمجاز درختان جنگلی تبعات زيست‌ محيطی زيادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانونی مراتب را به سامانه  ۰۹۶۳۰۰ پليس امنيت اقتصادی اطلاع دهند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


توقيف کاميون حامل ۱۱ تن چوب قاچاق

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توقيف کاميون حامل ۱۱ تن چوب قاچاق