توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی سيرجان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل ۲۰ كيلو و ۶۰۰ گرم هروئين در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، جواد خواجه‌پور فرمانده انتظامی سيرجان گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان […]



فرمانده انتظامی سيرجان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل ۲۰ كيلو و ۶۰۰ گرم هروئين در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، جواد خواجه‌پور فرمانده انتظامی سيرجان گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان هنگام گشت‌زنی شبانه در يکی از محورهای مواصلاتی به يك دستگاه کاميون مشكوك و آن را متوقف كردند.
 

وي بيان کرد: مأموران در بازرسی چندين ساعته از اين کاميون۲۰ كيلو و ۶۰۰ گرم هروئين كشف و در اين رابطه يک متهم را دستگير كردند.
 
فرمانده انتظامی سيرجان تصريح کرد: اين متهم که قصد داشت اين محموله را از سمت مرزهای شرقی به مرکز کشور منتقل کند با تشکيل پرونده به مراجع قضايی معرفی شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان