توقع هواداران شمس آذر را در هفته های آینده با نتایج بهتر برآورده می کنیم

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از دیدار این تیم در مقابل چادرملوی اردکان که با نتیجه تساوی به پایان رسید با تبریک روز هوادار اظهارداشت: بازی امروز دو گل داشت و قبل از گل ما، حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت و تلاش کرد از […]



به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از دیدار این تیم در مقابل چادرملوی اردکان که با نتیجه تساوی به پایان رسید با تبریک روز هوادار اظهارداشت: بازی امروز دو گل داشت و قبل از گل ما، حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت و تلاش کرد از طریق بازیکن برزیلی خود ضد حمله بزند، اما بازی را در اختیار داشتیم و سوار بازی بودیم و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

دقیقی گفت: همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه بازیکن ما اخراج شد و بلافاصله هم گل را دریافت کردیم و انرژی ما تخلیه شد و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و به تساوی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین بیان کرذ: تا زمانی که گل زدیم بازی با نظمی ارائه کردیم اما پس از آن چادرملو با کیفیت ‌تر بازی کرد و توانست شرایط را در اختیار بگیرد البته باید اذعان کرد برخی بازیکنان ما از نظر بدنی ضرایط خوبی ندارند و تلاش می کنیم با برنامه و امکانات سخت‌افزاری بتوانیم تیم خود را به شرایط بهتری برسانیم.

وی اظهارداشت: با تمرین و برنامه ریزی مناسب، استراحت و تغذیه باید به موفقیت برسیم و در این بازی هم باید با مدیریت مطلوبتر در تعطیلی لیگ خود را به شرایط ایده‌آل‌تری می رساندیم هرچند بازیکنان با کیفیتی داشتیم که از شمس‌آذر جدا شدند و باید بتوانیم بدون این بازیکنان خود را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در مورد استفاده از VAR در برخی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: همین که این سیستم وارد فوتبال شده جای خوشحالی دارد اما اینکه در تمام بازی‌ها از این سیستم استفاده نمی شود ناراحت کننده است و نمی‌توان احقاق حق کرد لذا امیدواریم همه ورزشگاهها به کمک داور ویدئویی مجهز شوند تا اشتباه داوری به حداقل برسد و حق تیمی ضایع نشود.

دقیقی در مورد اخراج بازیکن تیمش بیان کرد: بنظرم دست بازیکن ما به صورت بازیکن حریف اصابت کرد و نباید اخراج می شد اما به تصمیم داور احترام می‌گذاریم.

وی در خصوص توقع هواداران از این تیم گفت: شمس آذر شرایط خوبی دارد و اینکه همه از تیم ما توقع دارند نشان از کیفیت بالای تیم ماست و قطعا با بضاعت این فصل باید بتوانیم توقع هواداران را برآورده کنیم.


توقع هواداران شمس آذر را در هفته های آینده با نتایج بهتر برآورده می کنیم

منبع: بــرنا
? توقع هواداران شمس آذر را در هفته های آینده با نتایج بهتر برآورده می کنیم