توطئه رسانه‌ای دشمن با بصیرت ملت ایران خنثی شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: با عنایت خداوند و بصیرت مردم ایران اسلامی، توطئه دشمن در این عرصه خنثی شده است. علیرضا منظری‌توکلی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اقدامات دشمن در مقاطع مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: با عنایت خداوند و بصیرت مردم ایران اسلامی، توطئه دشمن در این عرصه خنثی شده است.

علیرضا منظری‌توکلی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اقدامات دشمن در مقاطع مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دشمن، تسلط رسانه‌ای است، گفت: می‌توان گفت استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در همه جهان تسلط رسانه‌ای دارند اما با عنایت خداوند و بصیرت مردم ایران اسلامی، توطئه دشمن در این عرصه خنثی شده است و امروز شاهد هستیم که علی‌رغم همه اقدامات دشمن در عرصه رسانه‌ای، نتوانسته است افکار عمومی را برای عملیات علیه غزه قانع کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ادامه داد: دشمنان زمانی با استفاده از تسلط رسانه‌ای خود جای جلاد و شهید را عوض می‌کردند و رژیم صهیونیستی خود را مظلوم جلوه و چهره خشن و ظالم از رزمندگان فلسطین و مقاومت در منظر جهانی ارائه می‌داد؛ اما امروز شاهد هستیم با همه تلاش‌های رسانه‌‌ای دشمن، در سراسر کشورهای غربی برای نجات مظلومین غزه از چنگال گرگ‌صفتان کودک‌کش صهیونیست تظاهرات و راهپیمایی‌های گسترده انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که علی‌رغم همه اقداماتی که دشمن در زمینه مسائل رسانه‌ای داشته، توفیقی به‌دست نیاورده است.

وی با اشاره به اقدامات دشمن در سال ۱۳۳۲ ابراز کرد: در آن سال دشمن با استفاده از یک چمدان اسکناس و با به‌کارگیری اراذل و اوباش تهران در مدت کوتاهی حکومت مصدق را سرنگون کرد اما امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با همه امکانات در حال عملیات است تا انقلاب اسلامی را با شکست مواجه و در منطقه متوقف کند.

منظری‌توکلی با اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: همه این مسائل دلیل بر توانمندی، اعتقاد، هوشمندی، مسئولیت‌پذیری، بصیرت و آگاهی ملت ایران دارد و با توجه به اینکه مردم ایران همواره پشتیبان نظام هستند، دشمن ناکام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه یکی از وظایف حکومت حل مشکلات مردم در عرصه تأمین معیشت است، خاطرنشان کرد: برای رفع برخی از گرفتاری‌های کشور، باید اقدام انقلابی انجام شود و مدیران انقلابی مسئولیت بپذیرند، زمانی که مدیران انقلابی مسئولیت می‌پذیرند، مظمئنا اقدام انقلابی انجام می‌دهند و می‌توانند مشکلات را حل کنند.

انتهای خبر/م




توطئه رسانه‌ای دشمن با بصیرت ملت ایران خنثی شده است

منبع:آرمـان
? توطئه رسانه‌ای دشمن با بصیرت ملت ایران خنثی شده است