توسعه نامتوازن کرمان به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و معدنی است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: توسعه نامتوازن کرمان به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و معدنی است و کارهای معدنی در جنوب استان آغاز شده و باید مدنظر داشت که ظرفیت‌های معدنی فرصت ایجاد می‌کند. محمدمهدی فداکار عصر امروز، ۳۱ مردادماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در کرمان با کمک […]



نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: توسعه نامتوازن کرمان به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و معدنی است و کارهای معدنی در جنوب استان آغاز شده و باید مدنظر داشت که ظرفیت‌های معدنی فرصت ایجاد می‌کند.

محمدمهدی فداکار عصر امروز، ۳۱ مردادماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در کرمان با کمک مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی در بحث تشخیص و درمان سرطان سرمایه‌گذاری خوبی شده و تجهیزات به‌روزی دارد.

وی با اشاره به وجود پنج دانشگاه علوم پزشکی در استان کرمان بیان کرد: یکی از خیریه‌ها ظرفیت‌هایی که ایجاد می‌کند در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌هد.

«توسعه نامتوازن کرمان به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و معدنی است و کارهای معدنی در جنوب استان آغاز شده و باید مدنظر داشت که ظرفیت‌های معدنی فرصت ایجاد می‌کند.» این مطلب بخش دیگری از سخنان استاندار کرمان در پاسخ به خبرنگاران در این نشست بود.

فداکار بیان کرد: شرکت‌های صنعتی و معدنی به استان کمک می‌کنند که بخشی از آن مربوط به قانون است ضمن اینکه سرمایه‌گذاری در مرکز استان جاذبه‌های خود را دارد.

وی در ادامه دلیل عدم اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به کرمان را مشکلات مالی و اختلافاتی دانست و بیان کرد: شرکت‌های صنعتی متعهد بودند که ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص دهند که این شرکت‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان دادند و معتقد بودند که مابقی تعهدشان را در اجرای خطوط انتقال انجام داده‌اند. بنابراین طرح مدت زمانی معطل شد و اکنون کار در حال اجراست.

به گفته فداکار، اکثر قطعی‌های آب در سطح شهر، قطعی نیست بلکه افت فشار است.

ادامه دارد 


توسعه نامتوازن کرمان به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و معدنی است

منبع: ایـسنا
? توسعه نامتوازن کرمان به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و معدنی است