توسعه صلح وسازش از دستاوردهای مهم دستگاه قضایی در استان کرمان است

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: توسعه صلح و سازش در جامعه و رفع اختلافات دیرینه بین برخی طوایف از دستاوردهای مهم دستگاه قضایی در استان کرمان است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح چهارشنبه با حضور در دادگستری کرمان و دیدار با نماینده عالی قوه قضائیه در استان، اظهار […]



کرمان- امام جمعه کرمان گفت: توسعه صلح و سازش در جامعه و رفع اختلافات دیرینه بین برخی طوایف از دستاوردهای مهم دستگاه قضایی در استان کرمان است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح چهارشنبه با حضور در دادگستری کرمان و دیدار با نماینده عالی قوه قضائیه در استان، اظهار کرد: شما در یکی از حساس‌ترین مسئولیت‌ها قرار دارید و چشم مظلومان به شما و قاضی دوخته شده است.

وی افزود: البته شما این مأموریت سخت را با بهترین کیفیت انجام می‌دهید و آمار موجود نشان دهنده پیشرفت‌های تحولی در این حوزه است.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: همیشه در دستگاه قضائی افرادی هستند که به دلیل محکوم شدن در پرونده‌ها، رضایت ندارند اما نگاه عمومی به قوه قضائیه نگاهی مورد قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: توسعه صلح و سازش در جامعه، رفع اختلافات دیرینه بین برخی طوایف و تحقق امنیت پایدار از دستاوردهای مهم دستگاه قضائی در استان کرمان است.

وی گفت: امیدواریم در جاهایی از استان که نیاز به توسعه قضائی وجود دارد، اقدمات این حوزه با سرعت بیشتری دنبال شود.

کد خبر ۶۱۴۸۱۶۹


توسعه صلح وسازش از دستاوردهای مهم دستگاه قضایی در استان کرمان است

منبع: مــهر
? توسعه صلح وسازش از دستاوردهای مهم دستگاه قضایی در استان کرمان است