توسعه جنوب کرمان در گرو نقش کمیسیون امنیت ملی

کمیسیون امنیت ملی در توسعه جنوب کرمان نقش بسیار مهم و حیاتی دارد، نقش این کمیسیون می‌تواند از ایجاد امنیت تا اشتغال‌زایی مؤثر‌ باشد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «آرمان کرمان»؛ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، به عنوان یکی از ارکان مهم در ساختار قانون‌گذاری ایران، نقش بسیار مؤثری در تعیین سیاست‌های […]



کمیسیون امنیت ملی در توسعه جنوب کرمان نقش بسیار مهم و حیاتی دارد، نقش این کمیسیون می‌تواند از ایجاد امنیت تا اشتغال‌زایی مؤثر‌ باشد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «آرمان کرمان»؛ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، به عنوان یکی از ارکان مهم در ساختار قانون‌گذاری ایران، نقش بسیار مؤثری در تعیین سیاست‌های دفاعی-امنیتی کشور، هماهنگی فعالیت‌های سیاسی، اطلاعاتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را دارد.

 
جنوب کرمان به عنوان گنج پنهان اقتصادی ایران، به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی و استراتژیک خود، می‌تواند فرصت‌های متنوعی را در اقتصاد منطقه ایفا نماید.
 
اهمیت این کمیسیون برای مردم جنوب کرمان به نحوی است که می‌تواند با تعیین سیاست‌های اقتصادی زمینه تسهیل روابط اقتصادی همراه با تقویت پایدار امنیتی، اعتماد سرمایه‌گذاران را به این منطقه جلب کند و با حضور سرمایه‌گذاران در جنوب کرمان و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری همراه با محیطی امن و پایدار برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از طریق تضمین امنیت فیزیکی و حقوقی منجر به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در این منطقه می‌شود.
 
یقیناً با توسعه منابع و زیرساخت‌های لازم، بستر برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود و با ارزیابی و بررسی مسائل امنیتی، این کمیسیون می‌تواند به تسهیل در تأسیس و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید، پشتیبانی از بخش کشاورزی و صنایع مرتبط با تخصیص بودجه برای توسعه، بهبود و ایجاد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی ضمن حمایت از تولید کنندگان محلی و افزایش صادرات برای این منطقه و اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی به ارمغان بیاورد.
 
بدون شک حضور بهنام سعیدی نماینده محترم مردم نجیب شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، اثرات بسیار موثری برای این منطقه دارد.
 
بهنام سعیدی با داشتن شناخت عمیق از چالش‌ها و مسائل امنیتی موجود در جنوب کرمان، به‌طور مستقیم در فرآیندهای تصمیم‌گیری و ارائه سیاست‌های امنیتی شرکت می‌کند و با ترکیب دانش تخصصی و نمایندگی مؤثر، به تقویت روابط اقتصادی و اجتماعی در جنوب کرمان کمک می‌کند و به ایجاد یک محیط پایدار و رو به پیشرفت‌ در این منطقه کمک می‌نماید.
 
 
منبع: دقیانوس
نویسنده/ علی سالارکریمی- فعال سیاسی
انتهای خبر/ فلاح


توسعه جنوب کرمان در گرو نقش کمیسیون امنیت ملی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توسعه جنوب کرمان در گرو نقش کمیسیون امنیت ملی