توسعه استان در کار تیمی و با نگاه سود جمعی است

معاون اقتصادی استاندار کرمان در جلسه بررسی وضعیت صنعت بیمه در کرمان گفت: پیشرفت توسعه استان در گرو کار تیمی و نگاه سود جمعی اتفاق می‌افتد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در جلسه بررسی وضعیت صنعت بیمه در استان کرمان عنوان کرد: با […]



معاون اقتصادی استاندار کرمان در جلسه بررسی وضعیت صنعت بیمه در کرمان گفت: پیشرفت توسعه استان در گرو کار تیمی و نگاه سود جمعی اتفاق می‌افتد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در جلسه بررسی وضعیت صنعت بیمه در استان کرمان عنوان کرد: با ارتباط بیمه و تیم اقتصادی استان و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان رتبه استان را در صنعت بیمه بالا ببریم. 

وی افزود: کرمان را باید با نگاه توسعه متوازن ساخت و با نگاه مطالبه‌گری در راستای توسعه استان پیش رویم، از ظرفیت‌های موجود در تمام نقاط استان استفاده کنیم و در هیچ شرایطی اجازه تعطیلی کار و تولید را ندهیم، از آورده همین استان به نفع توسعه استان استفاده کنیم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان عنوان کرد: مشکلات شرکت‌های بزرگ استان در جلسات رفع موانع تولید استان تا حدودی حل خواهد شد و نیاز است در راستای حمایت از تولید داخلی مشکلات شرکت‌های تولیدی که سد راه توسعه پیشرفت استان هستند را برطرف سازیم. 

وی با اشاره بر ظرفیت‌های استان در صنایع تبدیلی و کشاورزی گفت: در استان انرژی خورشیدی بهترین فرصت سرمایه‌گذاری است، همچنین استان بدلیل مزار شهید سلیمانی استانی زائرپذیر است و کمبود هتل در استان مشکل اساسی است که بیمه می‌تواند از منابعی که در اختیار دارد در ساخت هتل کمک زیادی به استان کند، ارتباط بین شرکت‌ها و بیمه‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان حفظ شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: به جهت الگویی که در تامین مالی برای استان تعریف شده است برای اینکه بتوانیم تمام اقلام تامین مالی را در استان دنبال کنیم و منابع تامین مالی پروژه‌ها محقق شوند از همه ظرفیت‌های استان باید استفاده شود. 

صادق سلطانی ‌نژاد نیز در پایان خاطر نشان کرد: این ظرفیت شامل بودجه عمومی و یا آورده بخش خصوصی و یا سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، مشارکت‌های نهادها و سازمان‌ها، بیمه و بازار سرمایه‌ای است که در رشد و توسعه استان تاثیرگذار باشند. 

انتهای خبر/ طهماسبی


توسعه استان در کار تیمی و با نگاه سود جمعی است

منبع:آرمـان
? توسعه استان در کار تیمی و با نگاه سود جمعی است