توزیع ۶۰۰۰ پرس غذا در حاشیه شهر کرمان در شب های قدر

حمیدرضا حسینخانی از توزیع ۶۰۰۰ هزار پرس غذا در حاشیه شهر کرمان خبر داد. حمیدرضا حسینخانی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: به مناسبت لیله القدر و شهادت مظلومانه مولای متقیان امام علی(ع) به کمک خیرین و همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت امیر المومنین(ع) در این سه شب شش هزار پرس غذا برای افطاری […]

حمیدرضا حسینخانی از توزیع ۶۰۰۰ هزار پرس غذا در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

حمیدرضا حسینخانی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: به مناسبت لیله القدر و شهادت مظلومانه مولای متقیان امام علی(ع) به کمک خیرین و همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت امیر المومنین(ع) در این سه شب شش هزار پرس غذا برای افطاری برای نیازمندان حاشیه شهر الله آباد، ۱۴ معصوم، شهرک صنعتی و سرآسیاب توزیع می شود.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت حضرت امیرالمومنین علیه السلام افزود: به مناسبت لیالی قدر به تأسی از مولای متقیان امیرالمؤمنین (ع) قصد داریم نزدیک ده هزار پرس غذا توزیع داشته باشیم و در ایام ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان در خود کرمان نزدیک به شش هزار پرس غذا توزیع خواهیم داشت.

حسینخانی خاطر نشان کرد: در حسینیه محبان المهدی با کمک خیرین و هیئت امنای این تکیه و گروه های جهادی امشب نزدیک ۲ هزار پرس غذا تهیه کرده ایم تا در مناطق محروم کرمان که مناطق کم درآمد و کم برخورداری همانند شهرک چهارده معصوم، شهرک پدر و شهرک صنعتی توزیع شوند.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




توزیع ۶۰۰۰ پرس غذا در حاشیه شهر کرمان در شب های قدر

منبع:آرمـان
? توزیع ۶۰۰۰ پرس غذا در حاشیه شهر کرمان در شب های قدر