توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یکماه گذشته

علی سلطانی از خدمات جهادی بسیجیان و توزیع ۳۲۰۰ بسته ارزاق معیشتی بین محرومین در یکماه گذشته خبر داد. سرهنگ علی سلطانی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با راه ارمان گفت: باهمت بسیجیان فعال در عرصه های بسیج سازندگی و اجتماعی ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت […]

علی سلطانی از خدمات جهادی بسیجیان و توزیع ۳۲۰۰ بسته ارزاق معیشتی بین محرومین در یکماه گذشته خبر داد.

سرهنگ علی سلطانی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با راه ارمان گفت: باهمت بسیجیان فعال در عرصه های بسیج سازندگی و اجتماعی ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

وی افزود: در همین راستا چهارصد بسته پوشاک شامل البسه و کفش بین نیازمندان توزیع شده و دو راس گوسفند توسط خیرین ذبح شده و گوشت گرم موجود بین خانواده های مستعد توزیع شد.

سلطانی از خدمت رسانی بسیجیان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) یاد کرد و تصریح کرد: طرح آبرسانی به روستاهای تکاپ شهداد با مشارکت بسیجیان در امور لوله گزاری و لوله کشی مرتفع شده و این خدمت در روستای هوتک از توابع شهر کرمان نیز با اهدای اقلام لوله کشی به دهیاری این روستا به انجام رسید و مشکلات تامین آب برای مردم برطرف شد.

وی گروه های جهادی بسیج را در برطرف کردن مشکلات مردمی بسیار موثر دانست و بیان کرد: گروه های جهادی تحت نظارت بسیج سازندگی در راستای ارائه خدمات به عموم مردم در حال فعالیت بوده و با همت بخش اجتماعی بسیج دربحث شناسایی معتادین و آسیب شناسی و ارائه مشاوره های رایگان بصورت فعال درحال خدمت رسانی به همشهری های کرمانی هستند.

انتهای پیام/ رسول




توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یکماه گذشته

منبع:آرمـان
? توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یکماه گذشته