توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان ارزوئیه

مسئول کانون‌های خدمت رضوی ارزوئیه گفت: توزیع ۲۰۰ پرس غذا، ۶۰ بسته حمایتی و ۶۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی این شهرستان صورت گرفت. حجت‌الاسلام والمسلمین بهنام صالحی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص عملکرد خادمیارن رضوی ارزوئیه در آستانه ایام شهادت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام تشریح […]



مسئول کانون‌های خدمت رضوی ارزوئیه گفت: توزیع ۲۰۰ پرس غذا، ۶۰ بسته حمایتی و ۶۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی این شهرستان صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهنام صالحی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص عملکرد خادمیارن رضوی ارزوئیه در آستانه ایام شهادت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام تشریح کرد: از اولین روز دهه سوم محرم موکب خدمت رضوی در صحن امام‌زاده پیرغیب (ع) شهرستان ارزوئیه برپا شد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز دهه پایانی ماه صفر طرح چهارشنبه‌های امام رضایی که به همت خادمیاران رضوی، کانون وقف و نذر و یاوران رضوی این شهرستان برگزار می‌شد، اقدام به برپایی موکب رضوی در صحن امام‌زاده پیرغیب(ع) روستای قلعه‌نو کرده و از زائران این منصوب به خاندان اهل بیت پذیرایی کردند.

 مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه اذعان کرد: به همت خادمیاران رضوی مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی در صحن امام‌زاده پیرغیب(ع) روستای قلعه نو از ابتدای سال جاری برگزار می‌شد و به ارائه خدمات می‌پرداخت که با آغاز دهه پایان ماه صفر که مزین به ایام شهادت امام‌ رضا (ع) است در بازه زمانی ۱۰ روزه موکب خدمت‌رسانی برپا شده است و به زائران ارائه خدمت می‌کند.

صالحی بیان کرد: خادمیاران با برپایی موکب و توزیع شربت، چای، آب معدنی، شکلات، کیک و رطب از زائران پذیرایی می‌کنند.

وی تشریح کرد: توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم و ۶۰ بسته حمایتی، شامل پنج کیلوگرم برنج، روغن یک لیتری، ماکارانی دو بسته، سویا یک بسته،ذبح یک رأس گوسفند و توزیع ۶۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی در دهه پایانی ماه صفر تاکنون بودده است.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده توسط خادمیاران این شهرستان به اعتبار ۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است که به همت خادمیاران و یاوران رضوی وقف و نذر از خیران جمع‌آوری و توسط کانون محله‌ای هزینه‌ شده است و این خدمت‌رسانی به‌ مهمانان تا پایان دهه آخر ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/ طهماسبی


توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان ارزوئیه