توزیع نذورات عیدقربان با اولویت بیماران صعب العلاج در استان کرمان

کرمان- مدیرکل کمیته امداد امداد استان کرمان گفت: نذورات مردم نیکوکار و مومن استان کرمان با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج توزیع خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، ناصر عسکری نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته، نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در آستانه […]



کرمان- مدیرکل کمیته امداد امداد استان کرمان گفت: نذورات مردم نیکوکار و مومن استان کرمان با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج توزیع خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، ناصر عسکری نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته، نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در آستانه عید سعید قربان در اختیار محرومان و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و به منظور استفاده از ظرفیت کشتارگاه‌های استان، پایگاه‌هایی در محل کشتارگاه‌های سراسر استان دایر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امداد استان کرمان بیان کرد: گوشت‌های قربانی جمع آوری شده در محل سردخانه کشتارگاه‌ها نگهداری و در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

عسکری نژاد خاطرنشان کرد: مردم خیّر و نوع‌دوست استان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها، ادارات و مراکزنیکوکاری تحویل دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع شود.

وی بیان کرد: مردم نیکوکار و مومن استان همچنین می‌توانند از طریق کدهای دستوری #۱*۸۸۷۷* و #۰۳۴*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را با آسان‌ترین روش به دست نیازمندان واقعی برسانند.

عسکری نژاد ادامه داد: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ و شماره حساب ۰۱۱۲۶۷۴۰۱۴۰۰۷ با شناسه پرداخت ۸۸۰۳۱۹۰۲۵ راه دیگر دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌های خیر است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان افزود: از طریق سایتemdad.ir نیز می‌توان کمک‌های نقدی را با آسان‌ترین روش به دست نیازمندان واقعی رساند.

عسکری نژاد سپس از راه اندازی پایگاه‌های جذب حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، در محل‌های برگزاری دعای عرفه در سراسر استان خبرداد.

وی در پایان گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند از طریق سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده بگیرند.

کد خبر ۶۱۳۶۸۳۷


توزیع نذورات عیدقربان با اولویت بیماران صعب العلاج در استان کرمان

منبع: مــهر
? توزیع نذورات عیدقربان با اولویت بیماران صعب العلاج در استان کرمان