توزیع نان گردان نانوای خانوک در مناطق سیل‌زده مشهد

گردان نانوای شهرستان خانوک کرمان بیش‌از ۲ هزار قرص نان محلی‌ خانوکی را طبخ و به مناطق سیل‌زده فرستادند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در پی بارش شدید و سیل‌آسا باران در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، اکثر خیابان‌های مشهد با آب‌گرفتگی شدید معابر مواجه شد. منطقه سیدی و میدان انقلاب […]


گردان نانوای شهرستان خانوک کرمان بیش‌از ۲ هزار قرص نان محلی‌ خانوکی را طبخ و به مناطق سیل‌زده فرستادند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در پی بارش شدید و سیل‌آسا باران در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، اکثر خیابان‌های مشهد با آب‌گرفتگی شدید معابر مواجه شد.

منطقه سیدی و میدان انقلاب مشهد به دلیل هم‌جواری با کوه‌های مشهد با حجم زیادی از آب باران و سیلاب روبه‌رو شده و  این سیلاب خانه‌های منطقه سیدی و معابر این منطقه و میدان انقلاب را با خسارت‌های زیادی مواجه ساخت و منطقه فریمان را به زیر آب برد.

مردم و گروه‌های جهادی پا به میدان گذاشتند تا سیل را مهار و خانه‌های مردم را از گل‌ولای بروبند، مردم کرمان نیز که میدان‌داری و خدمت‌رسانیشان زبان‌زد است نیز در این کمک و خدمت سهمی توسط گردان نانوای خود ایفا کردند.

۸۰ بانوی کرمانی که تحت عنوان گردان نانوای شهرستان خانوک کرمان برای خدمت‌رسانی به زوار علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) و طبخ پخت نان برای زائران در ره باغ رضوان، چند روز پیش عازم مشهد شده و به‌تازگی مستقر شده بودند، امروز تونور نان گرم خود را با رایحه محلی را به مناطق سیل‌زده اختصاص دادند.


 گردان نانوای شهرستان خانوک کرمان بیش‌از ۲ هزار قرص نان محلی‌خانوکی را طبخ و به مناطق سیل‌زده فرستادند تا با بوی خوش نان گرم از سوی امام رئوف مرحمی بر دل‌ متحمل‌شدگان خسارت ناشی از سیل شوند.

نان‌های موکب ثاراللهیان قرارگاه جهادی شهدای خانوک امروز با هماهنگی گروه‌های جهادی شهرستان مشهد در بین مردم سیل‌زده منطقه فریمان توزیع شد.

فریمان در ۷۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد که به‌دنبال جاری شدن سیل در روز گذشته به‌شدت آسیب‌ دیده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


توزیع نان گردان نانوای خانوک در مناطق سیل‌زده مشهد

منبع:آرمـان
? توزیع نان گردان نانوای خانوک در مناطق سیل‌زده مشهد