توزیع سبد معیشتی

۴۰۰ بسته سبد کالای معیشتی در بین نیازمندان سیرجانی توزیع شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان در حاشیه توزیع سبد‌های معیشتی گفت : از ابتدای کارقرارگاه امام حسن مجتبی در سیرجان ۸ هزار و ۴۰۰ بسنه معیشتی به ارزش چهار صدو چهل میلیارد ریال با کمک خیرین […]

۴۰۰ بسته سبد کالای معیشتی در بین نیازمندان سیرجانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان در حاشیه توزیع سبد‌های معیشتی گفت : از ابتدای کارقرارگاه امام حسن مجتبی در سیرجان ۸ هزار و ۴۰۰ بسنه معیشتی به ارزش چهار صدو چهل میلیارد ریال با کمک خیرین و شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه طی یک سال گذشته تهیه و توزیع شد.

سرهنگ علی دستوری افزود: در حال حاضر هم یک هزار بسته معیشتی برای حمایت از خانواده‌هایی که دچارکرونا هستند و قرنطینه خانگی شدند تهیه و آماده توزیع است.

وی تهیه تبلت و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و آزادی بیش از ۵ نفر از زندانیان با جرائم غیرعمد را از دیگر اقدامات قرارگاه مردمی امام مجتبی در سیرچان عنوان کرد.

امام جمعه سیرجان هم گفت: با همت ۱۲ مسجد در سطح شهر سیرجان ۴۰۰ سبد کالای معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان و محرومان این شهرستان امروز توزیع شد.




توزیع سبد معیشتی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? توزیع سبد معیشتی