توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار | اخبار استان کرمان

مدیر آموزشگاه پناه‌پور شهرستان قلعه‌گنج از توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار برای تمامی دانش‌آموزان این آموزشگاه خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج مصطفی جهانگیری از توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار برای تمامی دانش‌آموزان این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ […]




مدیر آموزشگاه پناه‌پور شهرستان قلعه‌گنج از توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار برای تمامی دانش‌آموزان این آموزشگاه خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج مصطفی جهانگیری از توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار برای تمامی دانش‌آموزان این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیون تومان و حمایت خیران خبر داد.

 
 صبح امروز طی مراسمی با حضور سید اسماعیل حسینی مدیر آموزش و پرورش، محمدعلی کرمیان کارشناس آموزش متوسطه اول، یعقوب سابکی کارشناس ارزیابی عملکرد، محسن ماندگاری کارشناس آموزش متوسطه دوم، مصطفی جهانگیری مدیر آموزشگاه پناه‌پور، موسی خواجویی معاون آموزشی و جمعی از دبیران لباس فرم و نوشت‌افزار دانش‌آموزان آموزشگاه پناه‌پور که با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان با پیگیری مدیر آموزشگاه و مشارکت خیران تهیه شده بود، بین دانش‌آموزان توزیع شد.
 
سید اسماعیل حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه و جهادی مدیر، معاون و دبیران این آموزشگاه افزود: آموزشگاه پناه‌پور همواره حامی و همراه با اولیاء و دانش‌آموزان در کیفیت بخشی به امر آموزش و انجام مطلوب شاخص‌های پروژه مهر فعال و پیشگام بوده است.
 
مصطفی جهانگیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و مشارکت خیران در تهیه لباس و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان این آموزشگاه و  تشریح برخی از فعالیت‌های مربوط به تعمیر و تجهیز این آموزشگاه در فصل تابستان افزود: تمام برنامه‌ریزی و تلاش ما در پروژه مهر، آماده‌سازی مقدمات بازگشایی هرچه باشکوه‌‌تر مدرسه برای روز اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بوده است.

انتهای خبر/لعیاسالاری


توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توزیع رایگان لباس و نوشت‌افزار