تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان باحضور فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان، ائمه‌ جمعه کوهبنان و طغرالجرد، رئيس بازرسی انتظامی استان، رئیس دادگستری و اعضای […]



مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان باحضور فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان، ائمه‌ جمعه کوهبنان و طغرالجرد، رئيس بازرسی انتظامی استان، رئیس دادگستری و اعضای شورای تامین و اعضای اداری شهرستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

 
در این مراسم سید رضا اسلامی  که به‌مدت بیست و سه ماه فرماندهی شهرستان را برعهده داشت تکریم شد و سید علی محمودزاده به سمت فرماندهی این شهرستان معرفی شد.
 
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌ جمعه کوهبنان گفت: ما ارادت خاصی به خاندان اهل‌بیت داریم و آنان را دوست داریم در حالی که این دوستی دو طرفه است.
 
وی عنوان کرد: هر آمدن رفتنی به‌دنبال دارد لذا مدیران باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم و حافظ خون شهدا باشند.
 
امام جمعه کوهبنان افزود: جا دارد از شجاعت و قاطعیت سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی تجلیل کنیم در حالی که وی ارادات خاصی به کارکنان انتظامی شهرستان داشت.
 
در ادامه سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی کوهبنان نیز گفت: کارهای خوبی به‌همت شورای تامین در راستای برقراری امنیت شهرستان انجام شده است.
 
وی خواستار احیای دادسرا شد و افزود: امیدوارم ساخت اماکن انتظامی شهرستان و کیفیت‌بخشی به خدمات انتظامی با قوت تداوم پیدا کند.
 
اسلامی بیان کرد: اولویت‌های درون سازمانی بر اساس مفاهیم قرآنی و نهج‌البلاغه و بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: به هر میزان کیفیت و کمیت منابع و سرمایه انسانی را ارتقا دهیم به همان میزان به شان و ارتقای شهروندان کمک شده است.
 
در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: اسلامی فردی اخلاق‌مدار، مقتدر، اهل صفا و صمیمیت بود و به خانواده کارکنان انتظامی توجه خاصی داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: حضور در تمام جلسات، تلاش برای جذب اعتبارات فرا استانی از دیگر ویژگی‌های  اسلامی بود.
 
فرماندار کوهبنان گفت: سلامت و امنیت دو مقوله‌ای است که در آیات و روایات به آن توجه خاصی شده است و به برکت‌ انقلاب اسلامی این دو‌مقوله در جامعه ساری و جاری است.
 
در پایان سردار عبدالعلی روانبخش جانشین انتظامی استان کرمان با استناد به کلام مولای متقیان گفت: فرمانده خوب باید در خدمت مردم باشد و در برابر دشمنان با قدرت و صلابت ایستادگی کند.
 
وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی کوهبنان از جمله امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است که باید این جایگاه حفظ شود.
 
جانشین انتظامی کوهبنان افزود: در دهه ۷۰ دغدغه امنیتی در کوهبنان داشتیم و در این راستا شهید هم دادیم اما امروز شاهد امنیت پایدار به‌واسطه همکاری و تعامل هستیم. 
 
وی بیان کرد: نصب دوربین‌های پایش تصویری در سطح شهرستان کافی نیست و باید تلاش بیش‌تری صورت گیرد تا در راستای هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف غفلت نشود.
 
منبع: فارس
 
انتهای خبر/س


تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان