توجه سازمان عقیدتی ارتش به ۴ مقوله | اخبار سیاسی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در منطقه کرمان گفت: شما در ماموریت سخت خود به عِلم، عَمل، عقل، ایمان نیاز دارید. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در جمع روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در منطقه […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در منطقه کرمان گفت: شما در ماموریت سخت خود به عِلم، عَمل، عقل، ایمان نیاز دارید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در جمع روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در منطقه کرمان گفت: یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا، پرچم‌دار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله، فرماندهان عالی‌رتبه این جبهه و شهید حاج‌ قاسم سلیمانی گرامی‌ می‌داریم، آرزوی توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب را داریم و هفته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به شما که افسران این میدان هستید، تبریک می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اسلام در سه حوزه مهم اخلاق، احکام و اعتقادات است که هر سه عرصه در دستور کار شماست، عنوان کرد: شما تبیین احکام شرعی با وسواس و دقت انجام می‌دهید، رفتار شما، اخلاق را ترویج می‌کند و بسیاری از اوقات پاسخگو شبهات هستید. بهترین گزاره‌ای در این ماموریت نیاز داریم، این است که باید از خدا بخواهیم.

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به آیه ۱۱۴ سوره طه ادامه داد: خداوند متعال در این آیه فرموده است« ربَّ زِدْنِي علماً وَ عَمَلاً صالحاً و الحِقنی بالصّالِحین؛ پروردگارا! علم و عمل صالح مرا زیاد کن و مرا به صالحین ملحق کن».

وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم دعای ما مستجاب شود، باید حتماً حوزه ماموریتی را خوب انجام دهیم، خطاب به حاضران در جلسه اظهار کرد: حوزه ماموریتی شما، علم متناسب با ماموریت می‌خواهد، باید مطالعه خود را جدی کنید.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهید ماموریت خود را خوب انجام دهیم، علم خود را افزون کنید و از خدا بخواهیم که علم ما را زیاد کند و این مهم را بدانیم که موعظه زمانی تأثیر دارد که خودمان هم به آن عمل کرده باشیم.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: از خداوند بخواهیم که خدایا عقل من را اضافه کن چراکه عقل تدبیر و مدیریت می‌کند. عقل همانی است که مسیر را به گونه ای مدیریت می‌کند که شما را در مسیر بهشت قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: شما در ماموریت سخت خود به عِلم، عَمل، عقل، ایمان نیاز دارید، خیلی‌ها نگاه می‌کنند ما چگونه برخورد می‌کنیم. ایمان باید بر علم، عمل و عقل سایه بیاندازد؛ چراکه ایمان، شما را قوی می‌کند، ثبات قدم به شما می‌دهد و بنابراین این ماموریت سخت و در سخت‌ترین جاهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین دوست‌محمدی مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۴ مهرماه حادثه مسجد کرمان و با اشاره به اینکه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توضیحاتی در خصوص روند فعالیت این سازمان در قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق داد.

انتهای خبر/م


توجه سازمان عقیدتی ارتش به ۴ مقوله

منبع:آرمـان
? توجه سازمان عقیدتی ارتش به ۴ مقوله