توجه به فوتبال شهربابک جزو برنامه ماست | اخبار استان کرمان

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک گفت: علاوه بر نتیجه‌گیری، نگاهی به فوتبال پایه و استعدادهای موجود در شهربابک و دیگر شهرها داریم. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، شامگاه گذشته مراسم استقبال پیشکسوتان و هواداران از محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت مس شهربابک در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی […]



سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک گفت: علاوه بر نتیجه‌گیری، نگاهی به فوتبال پایه و استعدادهای موجود در شهربابک و دیگر شهرها داریم.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، شامگاه گذشته مراسم استقبال پیشکسوتان و هواداران از محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت مس شهربابک در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی (شهدای مس شهربابک) برگزار شد.

 
محمود فکری در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیم مس شهربابک، گفت: طی ۳ هفته گذشته جلسات خوبی با مدیریت باشگاه مس شهربابک داشتیم.
 
سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک افزود: مدیریت باشگاه برنامه‌ریزی چند ساله‌ای را دارند و این نگاه مثبتی است که برای پیشرفت به دنبال این نیستند که طی دو تا سه ماه اتفاقات زیادی بیفتد.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه این شهر ظرفیت دارد، ما باید تلاش کنیم که این پتانسیل را یک دست کرده و به امید خدا بتوانیم از همه این نیروها بهره‌مند شویم.
 
فکری تصریح کرد: علاوه بر نتیجه‌گیری و موفقیت، نگاهی به فوتبال پایه و استعدادهای موجود هم در این شهر و هم شهرهای دیگر دارم تا به آنان میدان دهیم و به‌عنوان سرمایه‌ای برای مس باشند و باشگاه بتواند از وجود آنان درآمدزایی کند.
 
سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک ابراز امیدواری کرد: با توجه به تغییراتی که صورت گرفته و بودجه باشگاه تیمی خوب و ترکیبی از فوتبالیست‌های جوان و باتجربه را ببندیم تا در مسابقات پیش‌ رو نتایجی که مدنظرمان است را به دست آورد.
 
فکری از قرارداد سه ساله خود با مس شهربابک خبر داد و افزود: ان‌شاءالله در این مدت اتفاقات زیادی را رقم بزنیم که باعث موفقیت، شادی و سربلندی مردم این شهر و استان شود.
 
وی با بیان اینکه ما جزو تیم‌هایی هستیم که تقریبا دیر کار خود را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: ما برای جذب بازیکن بزرگسال، بازیکن زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال جای خالی داریم.
 
سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک خاطرنشان کرد: اولویت ما این است که ابتدا بازیکن بومی مخصوصا در رده پایه جذب کنیم و اگر به اندازه کافی بازیکن بومی نبود از فوتبالیست‌های شهرها و استان‌های دیگر استفاده خواهیم کرد که تیم خوبی را روانه میدان کنیم.
 
انتهای پیام/ شهربابک


توجه به فوتبال شهربابک جزو برنامه ماست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توجه به فوتبال شهربابک جزو برنامه ماست