توجه به صنایع پایین‌دستی مس ضروری است | اخبار استان کرمان

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه ضمن تاکید بر توجه به ماموریت‌های فعلی در شرکت‌های زیرمجموعه خواستار توسعه فعالیت‌های پیمانکاری شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت راهیان سهام، مدیرعامل شرکت نوآوران مس و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه صبح امروز در شهرستان تبریز برگزار شد.  مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری […]



مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه ضمن تاکید بر توجه به ماموریت‌های فعلی در شرکت‌های زیرمجموعه خواستار توسعه فعالیت‌های پیمانکاری شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت راهیان سهام، مدیرعامل شرکت نوآوران مس و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه صبح امروز در شهرستان تبریز برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در این جلسه با اشاره به عملکرد موفق شرکت نوآوران مس و قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان این شرکت گفت: نگاه شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه به شرکت‌های زیرمجموعه و فرعی همواره نگاه حمایتی بوده است.

محمد عابدی‌نژاد ادامه داد: ما همواره تلاش کردیم با افزایش تعامل و همکاری درون هلدینگ در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنیم؛ شرکت نوآوران مس یکی از بازوان اصلی و کارآمد شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه است و عملکرد یک‌سال گذشته و گزارشات مالی این شرکت نشان‌دهنده مسیر درست و مدیریت صحیح این شرکت است گرچه هنوز تا نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

عابدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور رفع چالش‌های اقتصادی در جامعه است، تصریح کرد: در حال حاضر دغدغه اصلی جامعه موضوع اشتغال و معیشت مردم است بنابراین در انجام ماموریت‌های شرکت و توسعه فعالیت‌ها باید این دو موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود انسجام فکری، همدلی و اعتماد موجود بین شرکت‌های هلدینگ را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این همدلی و اعتماد، توسعه پرتفوی فعالیت شرکت‌ها به خارج از شرکت ملی صنایع مس ایران و فعالیت‌های پیمان‌کاری را تسهیل و تسریع می‌کند؛ ظرفیت معدنی و صنایع معدنی کشور، توان و ظرفیت هلدینگ به گونه‌ای است که می‌توانیم در کنار توسعه فعالیت‌های پیمانکاری فعلی، فعالیت‌ها به سایر حوزه‌های معدنی توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه شناسایی نیازهای معدنی و صنعتی کشور، احصاء پتانسیل‌های کشور در این بخش و استفاده از روش‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین را مهم و ضروری خواند و بر برنامه‌ریزی برای فعالیت در صنایع پایین دستی مس تاکید کرد.

در ادامه این جلسه محمدزاده مدیرعامل شرکت راهیان سهام نیز با استناد به گزارشات ارائه شده توسط شرکت نوآوران مس، به موفقیت‌های چشمگیر شرکت نوآوران و تحول عظیم رخ داده در این شرکت اشاره کرد و مدیریت حاکم بر شرکت نوآوران مس را نماد و مصداق مدیریت جهادی مدنظر مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) توصیف کرد و خواستار توسعه فعالیت‌های معدنی این شرکت شد.

در پایان جلسه نیز ضمن معرفی شرکت نوآوران‌مس به‌عنوان شرکت برتر در هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، با اعطای لوح سپاس از تلاش مدیرعامل، هیئت مدیره و پرسنل شرکت نوآوران‌مس قدردانی و تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای خبر/ طهماسبی


توجه به صنایع پایین‌دستی مس ضروری است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توجه به صنایع پایین‌دستی مس ضروری است