توجه به برنامه کاندیداها کلیدی برای انتخاب اصلح

عضو شورای شهر کرمان گفت: در انتخاب رئیس جمهور باید به برنامه‌های کاندیداها توجه کرد تا به انتخاب اصلح برسیم. حسین چناریان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ انتخابات را رویداد بسیار مهم در حوزه سیاسی کشور دانست و گفت: شاید در این بازه زمانی کوتاه فضاسازی و فراهم‌کردن شرایط مناسب‌تر […]



عضو شورای شهر کرمان گفت: در انتخاب رئیس جمهور باید به برنامه‌های کاندیداها توجه کرد تا به انتخاب اصلح برسیم.

حسین چناریان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ انتخابات را رویداد بسیار مهم در حوزه سیاسی کشور دانست و گفت: شاید در این بازه زمانی کوتاه فضاسازی و فراهم‌کردن شرایط مناسب‌تر وجود ندارد اما مردم ایران در هر صورت وظیفه خود را انجام می‌‎دهند.

وی با تاکید بر این‌که در نقطه بسیار حساس از تاریخ کشور قرار گرفته‌ایم، عنوان کرد: بعد از اقدامی که درپی تلاش‌های سه سال دولت مردمی و خدمت‌گزار شهید رئیسی انجام شد، شاهد تغییر رویکرد و عملکرد حکمرانی و نظام اجرایی کشور بودیم از این‌رو بخش عمده حساسیت دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهور بیش‌تر به دلیل روند اجرایی دولت شهید رئیسی است که تغییر نگرشی در قوه مجریه بود.

عضو شورای شهر کرمان افزود: برای این‌که راه و ریل تغییر رویکرد حکمرانی و مدیریت دولت را ادامه دهیم باید دقت کرد که همه ۶ نفری که تایید شده‌اند بی‌شک قابل اعتماد هستند اما ما باید از این میان کسی را انتخاب کنیم که به رویکرد و عملکرد دولت شهید رئیسی نزدیک‌تر باشد.

چناریان توضیح داد: اگرچه هر ۶ نفر کاندید تایید صلاحیت شده؛  ویژگی‌های مورد انتظار برای رئیس جمهور شدن را دارند اما برای انتخاب از این میان باید به برنامه‌های اجرایی و قدرت اجرایی کارهای آنان توجه کنیم و فردی را انتخاب کنیم که برنامه پیش‌روی او برای اداره کشور برتر باشد.

رئیس کمسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان بیان کرد: اگر بخواهیم کسی را به عنوان فرد مورد تایید انتخاب کنیم طبیعتاً شاخص‌هایی چون تلاش، سابقه، کارنامه و عملکرد مشخص، پشتکار داشته باشد و در نهایت آگاه و مطلع باشد به آنچه که تحت عنوان برنامه آینده دولت قرار است، اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: اشتباه نکنیم در واقع اگر در ادوار گذشته در مدیریت اجرایی کشور اشکالاتی وجود داشته است بی‌شک ناشی از انتخاب خود ما بوده است، توجه کنیم که فرد منتخب باید خواستگاه مردم را در پیشرفت کشور رقم بزند.
انتهای خبر/ پسند

 


توجه به برنامه کاندیداها کلیدی برای انتخاب اصلح

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? توجه به برنامه کاندیداها کلیدی برای انتخاب اصلح