توان داخلی را بر گدایی تکنولوژی ترجیح دادیم

ایمان عتیقی گفت: در راه‌اندازی برخی دستگاه‌های خارجی از شرکت‌ سازنده کمک خواستیم، رد کردند؛ اما ما با تکیه بر متخصصان داخلی مشکل حل و سازنده را پشیمان کردیم. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» ایمان عتیقی در مراسم اختتامیه جام رسانه امید، گفت: گل گهر اولین تأمین‌کننده مواد اولیه صنعت فولاد […]



ایمان عتیقی گفت: در راه‌اندازی برخی دستگاه‌های خارجی از شرکت‌ سازنده کمک خواستیم، رد کردند؛ اما ما با تکیه بر متخصصان داخلی مشکل حل و سازنده را پشیمان کردیم.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» ایمان عتیقی در مراسم اختتامیه جام رسانه امید، گفت: گل گهر اولین تأمین‌کننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور است

 
وی ادامه داد: یکی از مزیت‌های منطقه‌گل گهر که در خاورمیانه منحصربه‌فرد است تکمیل زنجیره فولاد است یعنی از معدن تا تولید میلگرد همه در یک نقطه انجام می‌شود و این حاصل کار در جمهوری اسلامی است.
 
مدیرعامل شرکت گل‌گهر اذعان کرد: امروز محصول گندله گل‌گهر جزو با کیفیت‌ترین نوع خود در بین شرکت‌های بزرگ دنیاست.
 
عتیقی ادامه داد: به همت ۳۵ هزار شاغل در منطقه‌گل گهر افزایش تولید ۲۶ درصد گندله نسبت‌به سال‌های پیش داشتیم و تنوع محصول را در سبد گل‌گهر مانند طلا، مس، سنگ آهن و… جا دادیم.
 
وی افزود: اولین تراک ۶۰ تن بومی‌سازی شده را که امروز ۸ دستگاه از این تراک در منطقه گل‌گهر کار می‌کند را با توان داخلی ساختیم، قطعات یک دستگاه را که در امر استخراج استفاده می‌شد دچار مشکل شد، از شرکت سازنده کمک خواستیم کوتاهی کرد، با سه شرکت داخلی کم‌تر از سه ماه دستگاه راه‌اندازی شد بعد از راه‌اندازی دستگاه ایمیل زدند که با شما همکاری می‌کنیم اما پاسخ دادیم که دیگر نیازتان نداریم.
 
مدیرعامل شرکت گل‌گهر اذعان کرد: در تدوین آئین‌نامه برای بومی‌سازی با سازندگان داخلی شریک می‌شویم،۸۰ درصد مدیران کمتر از ۴۰ سال دارند البته تجربه قدیمی‌ها در کنار پتانسیل جوانان کارآفرین است،در گل‌گهر آن ‌چه که مورد اهمیت است نیروی انسانی و مسئوليت‌های اجتماعی است.

انتهای خبر/ طهماسبی


توان داخلی را بر گدایی تکنولوژی ترجیح دادیم

منبع:آرمـان
? توان داخلی را بر گدایی تکنولوژی ترجیح دادیم