توان تولید ماهانه ۳۰ تن رنگ داخلی لاستیک را داریم

مدیرعامل شرکت بومی شیمی اردیبهشت گفت: فرمول تولید رنگ داخلی لاستیک را بدست آورده‌ایم و در مراحل پایانی تحقیقاتی برای تولید انبوه و استانداردهای مد‌نظر شرکت‌های لاستیک‌سازی هستیم. احسان غنچه‌پور در گفتگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان از تولید محصولات دانش‌بنیان خبر داد و گفت: شرکت بوم شیمی اردیبهشت با تولید دو محصول رنگ داخلی […]

مدیرعامل شرکت بومی شیمی اردیبهشت گفت: فرمول تولید رنگ داخلی لاستیک را بدست آورده‌ایم و در مراحل پایانی تحقیقاتی برای تولید انبوه و استانداردهای مد‌نظر شرکت‌های لاستیک‌سازی هستیم.

احسان غنچه‌پور در گفتگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان از تولید محصولات دانش‌بنیان خبر داد و گفت: شرکت بوم شیمی اردیبهشت با تولید دو محصول رنگ داخلی و پودر بک‌آف مورد توجه در بخش تولیدات دانش‌بنیان است.

مدیرعامل شرکت بوم شیمی اردیبهشت تاکید کرد: پودر بک‌آف را طی دو مرحله به کارخانه لاستیک ارائه کردیم اما موفق نشدیم تاییده نهایی را از کارخانه لاستیک بارز دریافت کنیم که تولید را تا رسیدن به استاندارهای مورد توجه کارخانه متوقف کردیم.

وی ادامه داد: در خصوص پودر بک‌آف توان تولید ۱۰۰ تن به صورت ماهانه را داریم اما تا رسیدن به درجه تایید نهایی تولید را متوقف کرده‌ایم، دومین محصول هم تولید رنگ داخلی است که در مرحله پخت لاستیک استفاده می‌شود که چندین مرحله تولید و به فروش رسیده است.

غنچه‌پور اذعان کرد: برای رنگ داخلی لاستیک نیز به دنبال ارتقاء هستیم به همین علت به صورت مقطی و در حد رفع نیاز تولید می‌کنیم تا مراحل تکمیلی تحقیقات بر اساس معیارهای مد نظر شرکت بارز نیز به اتمام برسد و بعد وارد یک قرارداد طولانی مدت با تولید انبوه با گروه صنعتی بارز شویم.

وی با بیان اینکه توان تولید ماهیانه ۳۰تن رنگ داخلی لاستیک را داریم، گفت: شرکت بومی شیمی اردیبهشت از سال ۱۳۹۸ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است که در سال ۹۹ به صورت جدی‌تر وارد فاز تحقیقاتی و تولید محصولات دانش‌بنیان شدیم.

مدیرعامل شرکت بومی شیمی اردیبهشت اذعان کرد: اولین محصول تولیدی ما ماده کربن یا پلی‌‌اتلیک‌اسید است که طی سه سال به صورت مداوم در حال تولید هستیم که مورد توجه بسیاری از کارخانجات است و خرید اصلی‌شان از واحد تولیدی ماست.

غنچه‌پور تاکید کرد: ما یک محصول پلی‌اتلیک اسید خاص نیز تولید می‌کنیم که برای تصفیه آب و ساخت محلول‌های آنتی اسکالانت به‌کار می‌رود و به مدت یک سال تحقیقات بروی آن به اتمام رسیده است و به دنبال بازار فروش آن هستیم.

وی با بیان اینکه ما در سال ۹۰ با سرمایه اولیه ۱۳ میلیون تومانی کار را شروع کردیم، گفت: ما با انگیزه تحقیقات با سرمایه کم کار را شروع کردیم اما در این مسیر سختی‌های بسیاری را متحمل شدیم اما برای آغاز کر نیازمند ۱ میلیارد سرمایه است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بوم شیمی اذعان کرد: برای رسیدن به مرحله تولید موفقیت آمیز تا مرز له شدن پیش رفتیم زیرا هم سرمایه کمی داشتیم هم بازار خرید و فروش نداشتیم اما امروز با تعداد ۱۰ نفر توانستیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم و مسیر توسعه و تحقیقات برای ما هموار شده است. 

انتهای خبر/ طهماسبی




توان تولید ماهانه ۳۰ تن رنگ داخلی لاستیک را داریم

منبع:آرمـان
? توان تولید ماهانه ۳۰ تن رنگ داخلی لاستیک را داریم