تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی برای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین

به گزارش نذیر کرمان، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: برای پوشش مراسم پیاده‌ روی در چهارم شهریور سال جاری تمهیدات خاصی پیش‌بینی شده است و حداکثر تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمت به زوار حضرت امام حسین در راهپیمایی بزرگ جاماندگان خواهیم داشت. علیزاده گفت: برای رفاه حال شرکت کنندگان […]



به گزارش نذیر کرمان، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: برای پوشش مراسم پیاده‌ روی در چهارم شهریور سال جاری تمهیدات خاصی پیش‌بینی شده است و حداکثر تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمت به زوار حضرت امام حسین در راهپیمایی بزرگ جاماندگان خواهیم داشت.

علیزاده گفت: برای رفاه حال شرکت کنندگان در این مراسم خدمات رسانی به صورت رایگان به عزاداران راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) ارائه می‌شود.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۱ نقطه پیش بینی شده به شرح ذیل مستقر خواهند شد:

۱- خیابان فداییان اسلام تقاطع فرزانه

۲- خیابان فداییان اسلام تقاطع پروین اعتصامی

۳- خیابان فداییان اسلام- شهید غیبی

۴- خیابان فداییان اسلام – بلوار شهید کریمی شرق

۵- خیابان فداییان اسلام – بلوار شهید کریمی غرب

۶- جاده ورامین حد فاصل میدان معلم تا سه راه ورامین

۷- میدان شهرری- جنوب به شمال تا سه راه ورامین

۸- زمین خاکی روبروی فرمانداری

۹- خیابان آستانه – پارکینگ تره بار

۱۰- میدان هادی ساعی و خیابان دکتر کریمیان

۱۱- خیابان سلمان فارسی تا میدان امام هادی

علیزاده ادامه داد: بر این اساس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استقرار اتوبوس‌های مورد نیاز در اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از پایان مراسم نسبت انتقال رایگان شهروندان گرامی به مقاصد مترو کیانشهر- مترو دولت آباد- مترو جوانمرد- پایانه خاوران- شوش- خراسان- آزادی- راه آهن- نازی آباد- مترو شهرری- باقرشهر و کهریزک اقدام می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه در روز اربعین از اذان ظهر تا جابه‌جایی آخرین مسافر در خدمت زائران اربعین خواهیم بود، گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از تمامی خطوط فعال در سطح شهر تهران، خود را به مسیر پیاده‌روی برسانند.

با توجه به قرارگیری خطوط اتوبوس برقی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی و عدم امکان ارائه خدمات، این خطوط در روز مذکور فعالیت نخواهند کرد.

 انتهای پیام/ 


تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی برای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین

منبع: بــرنا
? تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی برای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین