تمدید یک‌سالۀ وام‌های کشاورزان پسته‌کار کرمانی

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به تمدید یک‌سالۀ وام‌های کشاورزان در بانک کشاورزی،گفت:«با پیگیری‌های صورت گرفته جهت تمدید وام‌های کشاورزان و همکاری هیات مدیره بانک کشاورزی،خوشبختانه تسهیلات سررسید ۱۴۰۱ باغات پسته در بانک کشاورزی با استفاده از اختیارات داخلی بانک به مدت یک سال تمدید می‌شود». حجت‌الاسلام […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به تمدید یک‌سالۀ وام‌های کشاورزان در بانک کشاورزی،گفت:«با پیگیری‌های صورت گرفته جهت تمدید وام‌های کشاورزان و همکاری هیات مدیره بانک کشاورزی،خوشبختانه تسهیلات سررسید ۱۴۰۱ باغات پسته در بانک کشاورزی با استفاده از اختیارات داخلی بانک به مدت یک سال تمدید می‌شود».

حجت‌الاسلام حسین جلالی اظهار کرد:«این تمدید شامل وام‌های کشاورزی مربوط به پسته‌کاران است که سود وام دریافت و اصل آن یک سال تمدید می‌شود».

وی ادامه داد:«با توجه به اینکه این تمدید فقط تا پایان سال انجام می‌شود،کشاورزان باید هر چه سریعتر به بانک کشاورزی مراجعه نمایند و نسبت به تمدید وام‌های خود اقدامات لازم را انجام دهند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا کرمان،نماینده رفسنجان و انار در مجلس افزود:«با توجه به اینکه در خصوص تمدید وام‌ها،از دولت،شورای عالی بانک‌ها و بانک مرکزی دستوری نیامد،شورای بانک کشاورزی از اختیارات داخلی خود این تصمیم را گرفتند که جای قدردانی دارد».

وی با اشاره به اینکه سایر بانک‌ها متأسفانه در این خصوص دستوری ندادند،یادآور شد:«همچنان پیگیری‌ها را انجام می‌دهم و با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای خواهم داشت تا‌ بتوانیم دستوری برای سایر بانک‌ها بگیریم»./ پ




تمدید یک‌سالۀ وام‌های کشاورزان پسته‌کار کرمانی

منبع:خبر کرمان
?

تمدید یک‌سالۀ وام‌های کشاورزان پسته‌کار کرمانی

:اخبار استان کرمان – اقتصادی