تمدید مهلت ثبت‌نام رویداد استانی صنایع خلاق | اخبار استان کرمان

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان از تمدید مهلت ثبت‌نام در رویداد استانی صنایع دستی و گردشگری خلاق تا پایان مهرماه خبر داد. حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص رویداد صنایع گردشگری و خلاق گفت: علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار جدید در حوزه صنایع دستی […]




رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان از تمدید مهلت ثبت‌نام در رویداد استانی صنایع دستی و گردشگری خلاق تا پایان مهرماه خبر داد.

حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص رویداد صنایع گردشگری و خلاق گفت: علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار جدید در حوزه صنایع دستی و گردشگری خلاقانه می‌توانند تا پایان مهرماه در این رویداد نام‌نویسی کنند.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: برای کمک به علاقه‌مندان راه‌اندازی یا توسعه کسب و کارهای خلاقانه در موضوعات صنایع دستی و گردشگری، ۸۰ ساعت آموزش تخصصی و کسب و کار پیش‌بینی شده و برای استفاده حداکثری از این ظرفیت، دسترسی آنلاین برای متقاضیان در سراسر استان فراهم می‌شود. 

وی ادامه داد: توسعه اقتصاد خلاق در کنار اقتصاد دانش‌بنیان یکی از برنامه‌های پارک علم و فناوری استان است که در آینده بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، این رویداد مشترکاً توسط دانشگاه ولی عصر (عج)، مجتمع مس سرچشمه، شرکت همگامان مس، شهرداری رفسنجان و سازمان‌ها و شرکت‌های دیگری اجرا می‌شود. 

شایان ذکر است؛ متقاضیان می‌توانند از طریق لینک
https://sites.vru.ac.ir/events/  می‌توانند ثبت‌نام کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


تمدید مهلت ثبت‌نام رویداد استانی صنایع خلاق

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تمدید مهلت ثبت‌نام رویداد استانی صنایع خلاق