تمدید رایگان بیمه سه دهک اول جامعه در هفته جاری

فت فتو/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: بیمه سه دهک اول جامعه در این هفته به صورت رایگان تمدید می‌شود. محمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که این هفته، هفته ی سلامت است در روز اول این هفته طبق گفته‌های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، بحث تمدید و یا به نوعی بیمه […]

فت فتو/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: بیمه سه دهک اول جامعه در این هفته به صورت رایگان تمدید می‌شود.

محمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که این هفته، هفته ی سلامت است در روز اول این هفته طبق گفته‌های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، بحث تمدید و یا به نوعی بیمه شدن افراد فاقد بیمه‌ی دهک های اول تا سوم جامعه به صورت رایگان و به صورت غیرحضوری مطرح است.
وی افزود: از امروز روی سامانه‌ها به صورت خودکار و بدون نیاز به  مراجعه حضوری، بیمه های درمانی این قشرازجامعه که جز سه دهک اول است را رایگان تمدید شده است و نیازی به مراجعه افراد نیست. صرفا مردم بدانند که کسانی که جزء سه دهک اول هستند رایگان تمدید شده اند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان عنوان کرد: این سه دهک فقط درصورتی که بخواهند تلفنشان را  بزور کنند یا فردی به اعضای خانوادشان اضافه یا کم شده است. نیازبه به‌روز کردن دارند باید  به دفاتر پیشخوان ما مراجعه کنند و یا به سامانه سلامت شهروندی دراینترنت سرچ کنند مراجعه کنند و اطلاعاتشان را بروز کنند وگرنه نیازی به مراجعه حضوری خودشان نیست.
وی بیان کرد: افراد می‌توانند به صورت حضوری و اینترنتی با کدملی خود از وضعیت بیمه خود و اینکه در گروه سه دهک اول قرار می‌گیرند مطلع شوند. افرادی که جز این گروه نبودند نیز می‌توانند خودشان بیمه‌شان را تمدید کنند. 
جعفری: افرادی که جز سه دهک اول هستند و بیمه نیستند با مراجعه در این هفته می‌توانند بیمه شوند یا بیمه خود را تمدید کنند و از مزایای بیمه‌ی همگانی رایگان برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: این برنامه در هفته آینده برای دهک‌های چهار به بالاست و اگر سه دهک اول در این هفته برای بیمه مراجعه نکنند و در هفته بعد اقدام کنند ممکن است مجبور شوند در حق بیمه مشارکت داشته باشند که برای خانواده‌های کم‌درآمد سخت است. 
انتهای پیام




تمدید رایگان بیمه سه دهک اول جامعه در هفته جاری

منبع: ایـسنا
? تمدید رایگان بیمه سه دهک اول جامعه در هفته جاری