تمام مراکز دولتی موظف به گازکشی هستند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: «مراکز دولتی،دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها موظف هستند نسبت به گازکشی اقدام کنند». استاندار کرمان با تاکید بر این مطلب،گفت:«امسال هیچ سوختی به دستگاه‌های اداری،شرکت‌ها،منازل سازمانی و دستگاه‌های دولتی داده نمی‌شود و در مناطقی که گازرسانی صورت گرفته است حتما باید گازکشی اجرا شود». محمدمهدی فداکار با اشاره به مشکل تامین سوخت […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: «مراکز دولتی،دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها موظف هستند نسبت به گازکشی اقدام کنند».

استاندار کرمان با تاکید بر این مطلب،گفت:«امسال هیچ سوختی به دستگاه‌های اداری،شرکت‌ها،منازل سازمانی و دستگاه‌های دولتی داده نمی‌شود و در مناطقی که گازرسانی صورت گرفته است حتما باید گازکشی اجرا شود».

محمدمهدی فداکار با اشاره به مشکل تامین سوخت مایع در برخی شهرستان‌ها،افزود:«بعضا شهرستان‌ها زیر ۱۰ درصد گازکشی انجام داده‌اند در حالی که با مشکل سوخت مایع و کپسول هم مواجه هستند. فرمانداران و شهروندان باید نسبت به گازکشی ادارات و منازل اقدام کنند».

وی درخصوص سوخت گلخانه‌داران استان نیز تاکید کرد تا با توجه به اینکه دولت،گازکشی را تا درب گلخانه‌ها انجام داده است،گلخانه‌داران نسبت به گازکشی مجموعۀ خود اقدام کنند تا در سال آینده با مشکل سوخت مواجه نشوند.

استاندار کرمان تاکید کرد که سال آینده ظرفیت قانونی برای گازکشی تا درب گلخانه وجود ندارد.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی ششم خردادماه در کمیسیون برنامه‌ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با اشاره به برداشت محصول گندم استان به‌ویژه جنوب و مطالبات گندم‌کاران،بیان کرد:«تاکنون ۲۱۲ هزار تن گندم تحویل سیلوهای استان شده که هزینۀ حدود ۸۰ هزار تن آن به گندم‌کاران پرداخت شده است».

فداکار افزود:«طبق گفتۀ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی،مطالبۀ دیگر گندم‌کاران نیز طی این هفته پرداخت خواهد شد».

استاندار کرمان همچنین گفت:«برای جلوگیری از قاچاق دام،هرگونه جابهجایی و خروج دام از استان در اختیار جهاد کشاورزی است و حتما باید مجوزهای لازم را از این دستگاه دریافت کرده باشند». /پ




تمام مراکز دولتی موظف به گازکشی هستند

منبع:خبر کرمان
?

تمام مراکز دولتی موظف به گازکشی هستند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی