تمام دیکتاتور‌های عالم مهره‌های سیاسی آمریکا و غرب هستند | اخبار اصلاحات

سردار سلامی در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد: خدا را سپاسگزارم امروز که سالروز شهادت محمود صارمی و جمعی از دیپلمات‌های ما در تهاجم به کنسولگری ما در افغانستان است و با نام روز خبرنگار زینت یافته افتخار حضور در جمع شریف و موثر نگارندگان تاریخ سرشار از حماسه و حادثه انقلاب اسلامی […]


سردار سلامی در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد: خدا را سپاسگزارم امروز که سالروز شهادت محمود صارمی و جمعی از دیپلمات‌های ما در تهاجم به کنسولگری ما در افغانستان است و با نام روز خبرنگار زینت یافته افتخار حضور در جمع شریف و موثر نگارندگان تاریخ سرشار از حماسه و حادثه انقلاب اسلامی و نظام و اصحاب رسانه و خبرنگاران فداکار و شجاع مان را دارم. شهادت فرمانده بزرگ جبهه مقاومت اسماعیل هنیه را به شما تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: همه شما بهتر از من می‌دانید که جهان، جهان غلبه حوادث بر راهبردها است ما با فراوانی و تکرار حوادث بزرگی روبرو هستیم که نرخ زمانی تولید آن‌ها در تولید زمان در حال گسترش و فراوانی است. یک زمانی قدرت‌ها تصمیم می‌گرفتند بر اساس راهبردهای مشخصی حادثه بیافرینند ولی امروز عکس این اتفاق افتاده حوادث روی می‌دهد و گاه قدرت‌ها مجبور به اتخاذ سیاست‌ها برای مهار این حوادث می‌شوند.
وی با بیان اینکه تمام دیکتاتورهای عالم مهره‌های سیاسی آمریکا و غرب هستند، تاکید کرد: از مارکوس تا شاه و مبارک همه پرورش یافته مکتب سیاسی غرب هستند. انقدر جریان رسانه می‌تواند موثر باشد که یک موجود بی‌هویت دیکتاتور و بی‌رحم را یک فرد نجات بخش و یک رابین هور برای جهان معرفی کندو هنر رسانه این است آن‌ها که می‌خواهند جای دیکتاتور و اهل دموکراسی را عوض کنند. این رسانه است که می‌تواند اجازه ندهد مفاهیم و مصادیق جا به جا شوند.

تمام دیکتاتور‌های عالم مهره‌های سیاسی آمریکا و غرب هستند. از مارکوس تا شاه و مبارک همه پرورش یافته مکتب سیاسی غرب هستند. انقدر جریان رسانه می‌تواند موثر باشد که یک موجود بی هویت دیکتاتور و بی رحم را یک فرد نجات بخش و یک رابین هور برای جهان معرفی کند

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در جهانی زندگی می‌کنیم که تمام ابزارهای شکنجه از آمریکا و اسرائیل به دنیا صادر می‌شود در جهانی که ابزارهای کشتار جمعی در کسری از ثانیه صدها هزار نفر را در هیروشیما و ناکازاکی به قبرستان می‌فرستند و الان خود را صاحب‌شان و شخصیت برای داشتن سلاح اتمی می‌دانند و می‌گویند شما صلاحیت داشتن انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را هم ندارید.
وی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در گهواره ترور متولد شده است و هیچکدام از عناصر تشکیل‌دهنده یک ملت را در اختیار ندارد. این رژیم گردابی از آتش را گرداگرد خود ایجاد کرده و فکر کرده می‌تواند با ترور دانشمندان هسته‌ای مانع دستیابی ملتی به انرژی هسته‌ای شود و یا با ترور رهبر یک جریان انقلابی و مبارز و آزادیخواه که به دنبال احیای حق تعیین سرنوشت خود و بازپس‌گیری سرزمین‌های غصب‌شده است و او را در سرزمین دیگری مورد هدف قرار دهد، توفیقاتی برای بقای خود بدست می‌آورد.
فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اما اینها حفر گودال‌هایی به وسعت و حجم خودشان است که به تدریج خود را دفن خواهند کرد و وقتی پاسخ محکمی دریافت کنند می‌فهمند در محاسبه اشتباه کرده‌اند، مدام در محاسبه اشتباه می‌کنند و این بار هم این اشتباه را تکرار کردند.
سردار سلامی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: امروز جهان غلبه حوادث بر راهبردهاست و این موضوع در حال گسترش و فراوانی است. امروز شاهد هستیم حوادثی رخ می‌دهد و قدرت‌ها مجبور به اتخاذ راهبردهایی برای مهار حوادث هستند. در جهانی به سر می‌بریم که حادثه‌ها آشوب‌آفرین هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این‌که «خبرنگاری عنصر فداکاری، انسانیت و عاطفه است»، گفت: خبرنگاران اگر نبودند جنایت‌های غیرقابل‌تحمل رژیم جنایتکار صهوینستی و حامیانش با این پیکرها دفن می‌شد. اگر خبرنگارها نبودند نمی‌توانستیم عظمت‌های انقلاب اسلامی را به جهان مخابره کنیم. خبرنگاران شکوه را به تصویر می‌کشند. احساس مثبتی می‌دهند و عرق به دین، کرامت و فضیلت را برای جوانان زنده می‌کنند. خبرنگار با احساس‌ترین عضو جامعه است وگرنه خبرنگار نمی‌شد. خبرنگار به ما اراده راسخ و ثبات‌قدم نشان می‌دهد.


تمام دیکتاتور‌های عالم مهره‌های سیاسی آمریکا و غرب هستند

منبع: اصلاحات نیوز
? تمام دیکتاتور‌های عالم مهره‌های سیاسی آمریکا و غرب هستند