تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک رکورد خوبی بزنم

مهسا جاور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره اینکه تجربه او چقدر به موفقیت در المپیک کمک میکند، اظهار داشت: دومین المپیک را تجریه می‌کنم و ۲۰ مدال بین‌المللی دارم. در رشته قایقرانی روئینگ آمادگی جسمانی و ذهنی حرف اول را میزند و امیدوارم در روز مسابقه در بهترین شرایط باشم. وی افزود: […]



مهسا جاور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره اینکه تجربه او چقدر به موفقیت در المپیک کمک میکند، اظهار داشت: دومین المپیک را تجریه می‌کنم و ۲۰ مدال بین‌المللی دارم. در رشته قایقرانی روئینگ آمادگی جسمانی و ذهنی حرف اول را میزند و امیدوارم در روز مسابقه در بهترین شرایط باشم.

وی افزود: در این ۱۳ سال که قایقرانی کار کردم هیچوقت فکر نکردم که به هدفم نمیرسم. در بهترین فرم خودم قرار دارم و انشاالله اتفاقات خوبی برای من و سایر بچه‌ای کاروان ورزشی ایران رقم بخورد.

بانوی المپیک قایقرانی روئینگ گفت: دنبال کسب یک جایگاه خوب و رکورد ایده آل هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک رکورد خوبی بزنم، اما نتیجه دست خداست.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند مهسا جاور کم نمیگذارد، اما حریفان هم بیکار نبودند و صبح و شب تمرین کرده‌اند. ۱۲ قایقران از سراسر دنیا به المپیک می‌آیند و مطمئن هستم همه برای مدال می‌جنگند.

جاور در پایان خاطرنشان کرد: قطعا رقابت سطح بالایی را در المپیک شاهد خواهیم بود تا بهترین نفرات در روئینگ مدال بگیرند. هیچ چیز نشد ندارد و من ذهنم کاملا آماده المپیک پاریس است.

انتهای پیام/


تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک رکورد خوبی بزنم

منبع: بــرنا
? تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک رکورد خوبی بزنم